mia_lepel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Eenmalige data upgrade

Ik heb eenmalig data upgrade gedaan, dus buiten mijn abonnement, en wil dat nu weer doen maar dat kan blijkbaar niet binnen dezelfde maand.  Wat is nu handig?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @mia_lepel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat handig is, is een hogere abonnement afsluiten en dan heb je dit probleem niet meer 😂.  Je kan een BloX slechts 1x gebruiken. Maar als ik het goed heb kan je wel verschillende BloXen gebruiken. Stel dat je nu 3GB Extra Data hebt genomen dan kan je nog wel 5GB pakken of 1GB of de 10GB. Zoals in de extra informatie van Vodafone is te lezen: Je kunt meerdere verschillende BloX tegelijk aan hebben staan, maar je kunt de BloX maar 1x per maand aanzetten.

Vergeet niet alles ook weer uit te zetten als je ze niet meer wil gebruiken! Ik denk dat dit is wat je wil en zo niet, laat het dan nog even weten. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @mia_lepel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat handig is, is een hogere abonnement afsluiten en dan heb je dit probleem niet meer 😂.  Je kan een BloX slechts 1x gebruiken. Maar als ik het goed heb kan je wel verschillende BloXen gebruiken. Stel dat je nu 3GB Extra Data hebt genomen dan kan je nog wel 5GB pakken of 1GB of de 10GB. Zoals in de extra informatie van Vodafone is te lezen: Je kunt meerdere verschillende BloX tegelijk aan hebben staan, maar je kunt de BloX maar 1x per maand aanzetten.

Vergeet niet alles ook weer uit te zetten als je ze niet meer wil gebruiken! Ik denk dat dit is wat je wil en zo niet, laat het dan nog even weten. 

mia_lepel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor je reactie: dit (andere bundel) had ik al 2x geprobeerd maar ik krijg daarbij 2x de melding dat ze de aanvraag niet kunnen verwerken.  En dat ik moet bellen.  Wat ik maar ga doen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ja, als er staat dat ze het niet kunnen verwerken en dat je even moet bellen, dan moet je ze maar even bellen. Je kan bellen en/of een chat starten via de website. Laat je nog even weten wat voor informatie je hebt gekregen, dan help je andere mensen ook weer, mochten die hetzelfde ervaren. Bedankt!

mia_lepel
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb besloten het hierbij te laten (ik heb niet meer gebeld of chat gestuurd). Dank voor je reactie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic