Marleen1234

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-sim activeren terwijl hij het al doet

Ik maak al een hele tijd gebruik van e-sim. Zojuist zag ik in de Vodafone-app dat ik mijn e-sim moest activeren. Ik heb hierop geklikt en nu probeert hij een tweede e-sim te activeren. Ik heb het proces afgebroken, maar er staat al wel een tweede e-sim onder de instellingen van mijn telefoon. Deze kan ik niet verwijderen omdat hij nog niet actief is. Kan ik het activatie proces nu voortzetten en straks de oude of de nieuwe e-sim verwijderen?

 
Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

groeten

marleen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Marleen1234 Als ik het zo zie dan zijn beide eSIM's eind november 2023 aangevraagd via My Vodafone. Deze eSIM stond dus al een tijdje klaar in My Vodafone. Vandaar ook dat je deze melding zag in de My Vodafone App. Kan het zijn dat je wellicht eind november de eSIM probeerde te installeren maar onverhoopt een nieuwe eSIM hebt gegenereerd tijdens dit proces? Dat zien we namelijk wel eens vaker per ongeluk gebeuren 😛

Bekijk in context

6 Reacties 6
Marleen1234
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvulling op bovenstaande: ik heb de nieuwe e-sim zojuist kunnen verwijderen. Vraag is nog wel of ik iets moet met de opmerking in de Vodafone-app mbt activeren van e-sim.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Marleen1234, welkom hier 

Ik zie onder jouw gegevens inderdaad een tweede eSIM staan welke klaar is om geïnstalleerd te worden. Dit is de eSIM eindigend op 7380. Als je deze installeert, dan zal de huidige eSIM gedeactiveerd worden en uit je overzicht verdwijnen 🙂 

Marleen1234
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. Kun je zien/aangeven waarom er een nieuwe e-sim is klaargezet?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Marleen1234 Als ik het zo zie dan zijn beide eSIM's eind november 2023 aangevraagd via My Vodafone. Deze eSIM stond dus al een tijdje klaar in My Vodafone. Vandaar ook dat je deze melding zag in de My Vodafone App. Kan het zijn dat je wellicht eind november de eSIM probeerde te installeren maar onverhoopt een nieuwe eSIM hebt gegenereerd tijdens dit proces? Dat zien we namelijk wel eens vaker per ongeluk gebeuren 😛

Marleen1234
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is het denk ik geweest. Is het mogelijk dat je de nieuwe e-sim verwijderd? Alles werkt namelijk goed.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Marleen1234 Yes, dat is bij deze geregeld! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic