Henk72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail ontvangen over gratis Extra data. Hoe werkt dit?

Kreeg een mail dat ik per 1 maart 10Gb extra data krijg, echter vindt ik dit niet bij mijn gegevens terug.

Hoe staat het daarmee ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Hi @Henk72, goedemorgen en welkom hier!

Een geselecteerde groep bestaande klanten krijgen gratis een grotere databundel cadeau. In jouw geval betekent dit dat jouw databundel per 1 maart van 15 GB naar 20 GB gaat. Onderstaande heb je dan ook per email gekregen: 


De databundel is aangepast naar 20GB bij jouw abonnement en deze wordt nog eens verdubbeld doordat je Vodafone met Ziggo combineert. Dit is ook al bijgewerkt in jouw My Vodafone account. Je ziet hier nu bij het overzicht een tegoed van 40 GB staan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11894Posts
  • 3490Oplossingen
  • 3112Likes

Oh, dat is aardig. Zomaar 1 maand of voor altijd? 
Staat er bij je data informatie niet de extra 10GB die je dan als eerst opmaakt? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1056Likes

Hi @Henk72, goedemorgen en welkom hier!

Een geselecteerde groep bestaande klanten krijgen gratis een grotere databundel cadeau. In jouw geval betekent dit dat jouw databundel per 1 maart van 15 GB naar 20 GB gaat. Onderstaande heb je dan ook per email gekregen: 


De databundel is aangepast naar 20GB bij jouw abonnement en deze wordt nog eens verdubbeld doordat je Vodafone met Ziggo combineert. Dit is ook al bijgewerkt in jouw My Vodafone account. Je ziet hier nu bij het overzicht een tegoed van 40 GB staan.

Henk72
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

was eerst niet duidelijk, maar is blijvend (2 x 5 erbij,

niet apart vermeld)

Energieboy
Expert
Expert
  • 11894Posts
  • 3490Oplossingen
  • 3112Likes

Zozo, dat is aardig van Vodafone. 
Ben ik net weg en gaan jullie strooien met gratis GB 😂🤣

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic