Hallo,
Mijn telefoon is helaas kapot gegaan, deze is uitgerust met mijn E-Sim.
Nieuwe telefoon wil ik graag voorzien van deze E-sim.
Helaas is het alleen mogelijk via MyVodafone om te kiezen voor de controle stap via SMS.
Is dit mogelijk om via E-mail te doen?
Zonde om daadwerkelijk naar een vodafone winkel heen te rijden.
Mvg, Steven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mee eens @Energieboy Dit hoort ook te kunnen, mits het oude toestel werkt. Dit zijn namelijk de stappen om het in de app over te zetten:
Zo zet je een eSIM over via de Vodafone & Ziggo app
Omdat het oude toestel kapot is, kan stap 3 niet correct uitgevoerd worden.
Hi @Tureluurs en welkom op de Vodafone Community!
Lastig wanneer je bij een kapotte telefoon de E-sim over wilt zetten! Helaas is het niet mogelijk dit te doen via e-mail.
Breng een bezoek aan één van onze winkels! Dan maken we het direct voor je in orde! Let op dat je een geldig legitimatiebewijs meeneemt.
Het is eigenlijk vreemd dat je niet via My Vodafone een nieuwe kan aanvragen. Want dat lees ik wel op de site van Vodafone.
Hier staat duidelijk, wanneer je een nieuw toestel hebt:
De eSIM installeert automatisch als het nieuwe toestel de eerste keer opstart. Heb je verlengd? Activeer je eSIM daarna in de Vodafone & Ziggo app.
Er staat ook:
Je vindt de QR-code en ePIN in My Vodafone of op de voucher die je per post of e-mail hebt ontvangen.
Als je geen toegang hebt tot My Vodafone, of je bent je voucher kwijtgeraakt, dan helpen we je graag verder in één van onze winkels.
En als laatst staat er:
Heb je per ongeluk je eSIM verwijderd? Dan kun je via de Vodafone & Ziggo app de eSIM opnieuw installeren.
Die laatste is denk ik wat je toch zou moeten kunnen gebruiken. Probeer de app van Vodafone of inloggen via My Vodafone via je internet browser.
Mee eens @Energieboy Dit hoort ook te kunnen, mits het oude toestel werkt. Dit zijn namelijk de stappen om het in de app over te zetten:
Zo zet je een eSIM over via de Vodafone & Ziggo app
Omdat het oude toestel kapot is, kan stap 3 niet correct uitgevoerd worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.