HarryD

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

E Sim Apple Watch ondersteunen

Gaat Vodafone binnenkort E sim  voor Apple Watch ondersteunen (t-mobile biedt het al aan)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HarryD 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Het heeft niet zoveel zin om een extra topic hier voor te starten. Er is inmiddels een topic hierover acties, volg aub die topic en hou elkaar daar op de hoogte, wat Vodafone ook doet op deze topic. 

Meer info, zie deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/eSIM-Apple-watch-ondersteuning-2021/td-p/1741/emcs_t/S2h8Z... 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @HarryD 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Het heeft niet zoveel zin om een extra topic hier voor te starten. Er is inmiddels een topic hierover acties, volg aub die topic en hou elkaar daar op de hoogte, wat Vodafone ook doet op deze topic. 

Meer info, zie deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Diensten/eSIM-Apple-watch-ondersteuning-2021/td-p/1741/emcs_t/S2h8Z... 

HarryD
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Beste energieboy. Hoe maken we als Vodafone gebruikers dan duidelijk dat we hierop zitten te wachten? Vodafone zegt bij voldoende signalen de optie te overwegen. Maar ik kan zo geen signaal afgeven. En anderen dus ook niet. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het is makkelijker om op 1 topic allemaal onze bedenkingen, of wel ongenoegen, te uiten en op die manier te laten weten dat we hier op zitten te wachten. En dan maar hopen dat ze er bij Vodafone mee aan de slag gaan, of er misschien al wel mee bezig zijn en dat ze het ons eens laten weten. Ik begrijp dat mensen hier op zitten te wachten, maar zolang Vodafone hier niet over zegt is het natuurlijk erg vervelend. Hoe zeggen er dat “Een beetje een bord voor de kop?” Ik weet het ook niet 🥴

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic