Michiel09081975

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duo esim smartwatch 5

  • Ook wij hebben enthousiast een smartwatch gekocht, met het idee dat alle technologieën tegenwoordig snel gaan ,en verwachtte wij dus ook van vodafone de mogelijkheid tot duo esim voor onze smartwatch.wat schetst onze verbazing dat dit topic al ruim 1.5 jaar aan de gang is en er nog steeds geen oplossing is!Dit word ook voor ons een reden om over te stappen naar een andere provider!.Hier dus de vraag: komt er een mogelijkheid bij vodafone tot duo esim?zoniet,wie kan ons vertellen welke provider ik dan het beste kan nemen?Bedankt alvast!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Michiel09081975 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je verhaal lees ik dat je ook al andere topics hebt gelezen en eigenlijk al wel een beetje op de hoogte bent dat Vodafone deze dienst nu nog niet kan aanbieden en dat ze er mee bezig zijn en wanneer ze deze gaan aanbieden dit zullen melden. 

Volg deze topic, dan blijf je op de hoogte. Dit is voor zowel de Apple Watch als Android watches. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Michiel09081975 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je verhaal lees ik dat je ook al andere topics hebt gelezen en eigenlijk al wel een beetje op de hoogte bent dat Vodafone deze dienst nu nog niet kan aanbieden en dat ze er mee bezig zijn en wanneer ze deze gaan aanbieden dit zullen melden. 

Volg deze topic, dan blijf je op de hoogte. Dit is voor zowel de Apple Watch als Android watches. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic