Al maanden probeer ik de status van een melding (meldingsnr.: 14255337), gedaan aan Vodafone op 31 juli 2024 te achterhalen. Vanmorgen iemand aan de lijn gehad, die vertelde dat er aan wordt gewerkt. Echter in mijn Vodafone-app zie ik mijn melding als voltooid, opgelost dus! Het probleem van het niet kunnen schenken van mb's aan de door Vodafone aangegeven goede doelen lukt echter nog steeds niet. Kan iemand, die hetzelfde ervaart, mij hier iets over vertellen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Kees160B, welkom op de Community!
Enorm lief van je dat je je mb's wil doneren. Vervelend dat dit al zo lang niet werkt en je hier verschillende geluiden over hoort.
Ik zal het voor je ophelderen. Het incident staat nog open. Echter is jouw situatie als voorbeeld aangedragen en is dit nu voltooit omdat het probleem door de verschillende voorbeelden in kaart is gebracht. Ik moet daarom nog even een beroep doen op je geduld. Er wordt echt aan gewerkt!
Hi @Kees160B, welkom op de Community!
Enorm lief van je dat je je mb's wil doneren. Vervelend dat dit al zo lang niet werkt en je hier verschillende geluiden over hoort.
Ik zal het voor je ophelderen. Het incident staat nog open. Echter is jouw situatie als voorbeeld aangedragen en is dit nu voltooit omdat het probleem door de verschillende voorbeelden in kaart is gebracht. Ik moet daarom nog even een beroep doen op je geduld. Er wordt echt aan gewerkt!
Is het dan niet handiger en begrijpelijker dat de melding ook in mijn app onder Mobiel niet als voltooid wordt aangemerkt, maar als In behandeling".
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.