Aydinm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Detentie

Hallo allemaal,

 

Hebben wij ook een speciale afdeling die zich bezighoudt met detentie van klanten ipv dat een familielid allerlei handelingen wil doen op het abonnement

 

Denk aan nrbehoud van abo naar prepaid

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

 

Mustafa

 

 

3 Reacties 3
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Volgens mij is het enige wat je nodig hebt een detentie verklaring, hiermee moet dat lukken: Vodafone Prepaid: bestel jouw gratis simkaart | Vodafone hier bestel je een gratis simkaart  en daar kan je dan vervolgens nummerbehoud op aanvragen als ik het goed heb. Let wel detentie is volgens mij geen geldige reden om je contract te ontbinden.

Aydinm
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De case is als volgt. Ik kom erachter dat deze niet volledig is beschreven. Meneer zit in detentie in het buitenland en het legitimatiebewijs is ingenomen. Klant is een zakelijke klant. De vriendin van deze klant wilde handelingen doen op het abonnement met een machtigingsformilier. Ik voelde dat ik me op glad ijs kon begeven en zag dat een goede bedoeling vanuit mij volledig verkeerd kon aflopen. Klant aangegeven niet te kunnen helpen uiteindelijk. Maar een zeer lastige case

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Beste @Aydinm 
a) dit is een open community en iedereen kan deze lezen!
b) het is een klanten helpen klanten community

c) er zijn Vodafone medewerkers aanwezig maar alleen voor de particuliere afdeling. Voor zakelijke vragen moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice 

Hier op de community kan niemand je daarmee helpen. Je zult dus echt even contact moeten opnemen met afdeling zakelijke om te informeren wat mogelijk is. En let op wat je schrijft want iedereen op internet kan dit lezen! 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar!. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic