Elsemarie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Defecte telefoon in het buitenland

Beste crew van Vodafone. Inmiddels al vele jaren tevreden klant van Vodafone en zou graag nog lang klant willen blijven! Ik heb alleen een probleem en ik hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen. Mijn abonnement loopt in juni 2015 af en heb voor de periode daarna een "Time Out" abonnement aangevraagd (=0 euro abonnement), omdat ik tijdelijk in het buitenland verblijf. In maart 2016 keer ik weer terug naar NL, en zou ik weer een nieuw abonnement bij Vodafone afsluiten. Nu is het probleem dat mijn telefoon defect is geraakt. Ik moet dus vroegtijdig een nieuwe telefoon aanschaffen en zou dat graag via Vodafone doen. Mijn vraag is, of het mogelijk is om de telefoon met abonnement nu alvast te bestellen. Waarbij ik de nieuwe telefoon nu al kan gebruiken, maar het abonnement pas vanaf maart ingaat en dus doorloopt tot maart 2018 (bij een 2-jarig abbo). Ik las wat over een Lost&Stolen procedure, mogelijk is dat ook op deze situatie van toepassing? Ik hoop dat jullie me in deze lastige sitatie kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Elsemarir Slagter
2 Reacties 2
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Elsemarie

Dit is echt een vraag die alleen de klantenservice voor je kan beantwoorden, forumleden kunnen dat niet.
Vanuit het buitenland bel je naar +31 654 500 100 voor de klantenservice.

Succes!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Elsemarie,

Aangezien je hiervoor inderdaad contact op dient te nemen met de klantenservice zal ik het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic