JQ3206

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Defecte Samsung S23

Beste Vodafone,

 

Ik ben al zeker 20 jaar klant ben bij Vodafone  kocht ik  onlangs een Samsung S23 die al vanaf dag 1 defect was .

Mijn netwerk valt constant weg en blijft soms uren weg .

 

Na 3 keer nadat de Samsung S23 voor reparatie naar Dynafix gestuurd te zijn geweest is het probleem nog steeds niet verholpen , en ben ik weken verder 1. weken niet bereikbaar 2. luister aub naar de klant en stuur hem niet 3 keer op onnodig want dit was overbodig.

 

Heb speciaal voor de promotie de Galaxy Watch 6 genomen en na bijna 2 maanden tot op heden niet ontvangen, wel contact gelegd met Samsung hierover en die geven aan nog 7 weken wachten dus met andere woorden 3,5 maand om hem te ontvangen !!!! (Als ik dit wist was ik er niet eens aan begonnen.)

 

Aan de service van Vodafone niets aan te merken maar duurt allemaal veel te lang .

 

Nu de Samsung S24 uit komt zou ik die wel graag willen voor de moeite 😛  !! ( als waardering voor jullie vaste klant en vaste Samsung gebruiker).

 

Dit is gewoon mij frustratie hoop dat ik hier een leuke compensatie ontvang om alles te vergeten.

 

Ik wil niet klagen 

23 Reacties 23
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Om bij het laatste te beginnen, als je nu een s24 wil dan zou ik gaan voor de Vodafone Next service en desnoods je oude s23 particulier verkopen. Het beste manier om aan een nieuw toestel te komen. Als je toestel al vaker voor reparatie de deur uit is gegaan en ze zeggen niets te kunnen vinden dan kan je er eigenlijk vanuit gaan dat hij in staat is. Doe zelfs anders nog eens een sim swap test (haal je eigen simkaart eruit en stop er een andere in, van iemand anders. test met iemand die ook Vodafone heeft en een andere provider). Op die manier kan je zelf ook testen wat er aan de hand is. In Utrecht zit volgens mij een Samsung winkel (weet niet zeker hoor, je kan het even opzoeken), ga daar eens langs om te vragen wat het kan zijn. 

Promotie van de watch gaat volledig buiten Vodafone om. Die promotie komt vanuit Samsung en daarom een reden om hierover te klagen bij Samsung op de community. Vervelend maar Vodafone kan hier echt niets aan/mee doen. 


Vodafone koopt frustraties nooit zomaar af om alles te doen vergeten. Ik werk niet bij Vodafone maar ken ze nu inmiddels iets langer dan vandaag. Dat wil niet zeggen dat ze je niet willen helpen. Vanaf maandag is er weer een Vodafone medewerker online om je antwoord te geven op deze vraag. Nog even geduld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JQ3206, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk om te lezen dat je al zo lang klant bij ons bent! Hopelijk blijft dat ook het geval voor de komende 20 jaar 😉 Ik begrijp uit je bericht dat je met je huidige Samsung S23 al vanaf het begin problemen ervaart en deze al drie keer voor reparatie is opgestuurd. Heb je toevallig de IRMAVODA nummers van de reparaties? Ik kijk dan graag even mee naar wat er precies is uitgekomen en onderzocht. En is het probleem nog steeds aan de orde dat je netwerk regelmatig wegvalt en je dan volledig onbereikbaar bent? 

Ook @Energieboy heeft je handige informatie verstrekt. Net als hem ben ik heel benieuwd wat er gebeurt als je een zogeheten kruistest uitvoert met je mobiel en simkaart. 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is allemaal al gedaan door medewerker van Vodafone , ik heb in de afgelopen week 5 sim kaarten gehad waaronder e-sim niets wordt verholpen heb zelfs nu volledig geen bereik zie iRMAVODA18303245 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In staat?  Weet niet of de medewerkers goed kijken bij Dynafix.Ik heb diverse filmpjes van verschillende momenten dat ik uren niet bereikbaar ben en geen internet op mijn telefoon heb.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 Bedankt voor het doorgeven van dit nummer. Aan de hand daarvan kan ik namelijk de eerdere reparaties erbij pakken. Waar ik overigens nog wel nieuwsgierig naar ben is of het probleem met het bereik ook speelt als de simkaart in een ander toestel zit. Dit las ik niet terug in je eerdere berichten, alleen dat er wel meerdere simkaarten in je huidige Samsung S23 zijn getest. 

Als ik het reparatienummer erbij pak dan zie ik dat er 2 reparaties zijn geweest en opvallend is dat eigenlijk dezelfde onderdelen zijn vervangen zoals het moederbord, subboard, connector en tape. Ik wil je wel aanraden om het toestel voor een derde keer ter reparatie op te sturen (als je dat nog niet hebt gedaan). Mocht het namelijk na 3 reparaties nog niet zijn verholpen, dan kunnen we een expertise onderzoek starten. Blijkt het na zo'n expertise onderzoek niet opgelost te kunnen worden dan kijkt de afdeling klachten met je naar een andere oplossing. 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb meerde irma nummers en is zeker 3 keer opgestuurd ben inmiddels vaste klant bij Vodafone Spijkenisse , als ik de sim kaart in me werk telefoon plaatst is er niets aan de hand ligt nogmaals echt aan het toestel

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 Helder. Ik wilde dat nog wel even dubbelchecken aangezien je hier eerder geen antwoord op gaf en dit helpt mij natuurlijk ook om het probleem duidelijk te krijgen, want ik zie natuurlijk jouw gegevens voor de eerste keer. In een eerder bericht vroeg ik ook om de IRMAVODA nummers van de reparaties en je gaf er eentje. Je geeft nu aan dat je er meerdere hebt. Zou je die voor de volledigheid ook naar mij toe willen sturen? 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iRMAVODA18301447

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iRMAVODA18301447

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 Dan heb ik er nu in totaal 2, namelijk iRMAVODA18303245 en iRMAVODA18301447. Je gaf aan dat het toestel wel zeker 3 keer opgestuurd is geweest, dus dan heb ik minimaal nog 1 nummer nodig om vervolgstappen te kunnen nemen.

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onder 1 is hij 2 keer aangemeld en de andere 1 dus totaal 3 meer heb ik denk ik niet misschien in systeem bekijken of vodafone spijkenisse gaarne benaderen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 We hebben een expertise onderzoek aangevraagd bij DynaFix, aangezien het toestel dus 3x in korte tijd is opgestuurd. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij! 🙂

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In orde bedankt 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil niet vervelend klinken inmiddels een week verder totaal 4 weken!! En nog steeds een defecte telefoon , ik hoor maar ook niets vind het wel heel vervelend worden en ondankbaar er wordt ook geen andere oplossing aangeboden dit was mijn laatste jaar als klant ik heb 3 abonnomenten lopen en 1 zakelijk . Zo gaan we niet met elkaar om toch ik raak best wel gefrustreerd voor een toestel dat 700e kost verwacht je wel iets beters.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 Ik ben je zeker niet vergeten! Toevallig heb ik vorige week donderdag nog gemaild voor een nieuwe statusupdate. Behalve de bevestiging vanuit DynaFix dat er een expertise onderzoek zal worden uitgvoerd is er nog niets bekend. Een dergelijk onderzoek duurt in het algemeen ook langer dan een reguliere reparatie. Ik begrijp uit je bericht dat je dus ook nog niets hebt vernomen vanuit DynaFix om je toestel hiervoor opnieuw op te sturen. Ik ga er weer opnieuw voor je achteraan 😉 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw op te sturen !! Voor de 4e keer Sorry!! Echt RESPECTLOOS gewoon een nieuwe toestel geven en dan zijn we klaar ... er is mij ook toegezegd na 3 keer opsturen niet naar behoren gewoon een nieuw toestel ik wil niet eens meer deel uit maken van Vodafone op deze manier luisteren jullie wel naar jullie klanten !! Ik ben gewoom 4 weken bijna niet bereikbaar terwijl ik veel bel en app voor prive doeleinde .

Jullie maken me echt boos vandaag ga ik naar vestiging van Vodafone en anders wil ik dat jullie mijn abonnomenten beeindigen !!!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 Voor een expertise onderzoek moet het toestel inderdaad eerst 3x ter reparatie zijn aangeboden. Daarna volgt dus een expertise onderzoek, wat dus betekent dat je het toestel voor een 4e keer zou moeten opsturen. Dat zijn de reguliere richtlijnen waar ik persoonlijk ook niets aan kan veranderen. 

Ik heb even opnieuw contact gezocht zoals in mijn eerdere berichtje aangegeven om te bespreken of er ook iets anders mogelijk is. We hebben een servicevoorraad die we in zo'n soort situatie kunnen gebruiken. Hierbij lever je het huidige toestel in en krijg je ter vervanging een toestel uit deze voorraad. Hierin zitten toestellen die binnen 14 dagen zijn geretourneerd omdat iemand bijvoorbeeld de kleur niet mooi vond, of het scherm toch te klein/groot. Deze toestellen zijn nog in originele staat, onbeschadigd en compleet in doos, alleen de verzegeling van de doos is verbroken. Als je hiervoor openstaat, dan kan ik een vervangende Samsung Galaxy S23 256GB Black laten opsturen naar een winkel naar keuze. Zou je dit willen? En ik neem aan dat je dan graag de winkel in Spijkenisse zou willen?

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klinkt heel ondankbaar dit een geopende wie weet wat er allemaal is gebeurt dat wil ik helemaal niet en dat hadden jullie wel mogen vertellen want na 3 keer opsturen zou een nieuwe toestel in ontvangst en jij komt met een 4e keer opsturen sorry valt bij mij echt verkeerd ik ga dit hoger oppakken want dit kan echt niet meer

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic