JQ3206

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Defecte Samsung S23

Beste Vodafone,

 

Ik ben al zeker 20 jaar klant ben bij Vodafone  kocht ik  onlangs een Samsung S23 die al vanaf dag 1 defect was .

Mijn netwerk valt constant weg en blijft soms uren weg .

 

Na 3 keer nadat de Samsung S23 voor reparatie naar Dynafix gestuurd te zijn geweest is het probleem nog steeds niet verholpen , en ben ik weken verder 1. weken niet bereikbaar 2. luister aub naar de klant en stuur hem niet 3 keer op onnodig want dit was overbodig.

 

Heb speciaal voor de promotie de Galaxy Watch 6 genomen en na bijna 2 maanden tot op heden niet ontvangen, wel contact gelegd met Samsung hierover en die geven aan nog 7 weken wachten dus met andere woorden 3,5 maand om hem te ontvangen !!!! (Als ik dit wist was ik er niet eens aan begonnen.)

 

Aan de service van Vodafone niets aan te merken maar duurt allemaal veel te lang .

 

Nu de Samsung S24 uit komt zou ik die wel graag willen voor de moeite 😛  !! ( als waardering voor jullie vaste klant en vaste Samsung gebruiker).

 

Dit is gewoon mij frustratie hoop dat ik hier een leuke compensatie ontvang om alles te vergeten.

 

Ik wil niet klagen 

23 Reacties 23
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 Jammer dat je dit als ondankbaar ziet. Ik probeer juist met je mee te denken voor een andere oplossing, omdat jij het toestel eigenlijk niet een 4e keer wil laten opsturen. Zoals aangegeven moet een toestel eerst 3x ter reperatie worden aangeboden voordat er een expertise onderzoek opgestart kan worden bij DynaFix. Dat zijn de richtlijnen voor dit proces en vanuit daar wordt dan besloten of je een vervangend toestel ontvangt of dat er gekeken wordt naar een andere oplossing. 

Er zijn dus 2 opties op dit moment. Het toestel naar de winkel brengen voor het expertise onderzoek bij Dynafix. Een andere optie is dus dat ik je een vervangend toestel (Samsung Galaxy S23 256GB Black) aanbied vanuit onze service-voorraad. De doos van zo'n toestel is weliswaar geopend, maar het toestel is nog gewoon in nieuwstaat/originele staat. Daar zijn dus zeker geen gekke dingen mee gebeurd, want deze toestellen worden natuurlijk gecontroleerd. Op het vervangende toestel behoudt je ook gewoon de oorspronkelijke garantie overigens. Ik zet dat uiteraard graag voor je in gang. Wil je dit niet, dan houden voor mij de mogelijkheden helaas ook op. 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone mag van mij ook echt doodvallen 

JQ3206
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tot op heden niets opgelost en ik lijdt er nog steeds onder vind het echt jammer zelfs de medewerkers van de Vodafone winkel gaven mij aan dat het zeer vervelend is en dat er na bijna 6 weken niets is veranderd , ik kan niet wachten tot mijn abonnementen zijn afgelopen prive (3 stuks) , Zakelijk (1) en ik zal ook nooit meer van mij leven kiezen voor Vodafone ik ga deze hoofdstuk afsluiten en het verder laten oppakken door de consumentenbond .  Juridisch loket gaf ook aan iets in werking te zetten het is maar dat jullie weten dat ik dit niet ga laten zitten en pikken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@JQ3206 De opties en mogelijkheden heb ik in mijn vorige bericht aangegeven, waaronder de keuze om een nieuw toestel te ontvangen uit onze service-voorraad. Dit is een toestel in nieuwstaat/orginele staat waarvan alleen de verzegeling van de doos is verbroken en waar je de huidige garantie op behoudt. Als enige reactie daarop krijg ik 'Vodafone mag doodvallen'. Hieruit leid ik af dat je beide opties niet wilt en dan houdt het via deze weg op. Indien je toch gebruik wil maken van bovenstaande optie, dan regel ik dat uiteraard alsnog voor je. Zo niet, dan houdt het helaas op.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic