Soares

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Datum incasso wijzigen

Goedemorgen,

 

Graag zou ik mijn incasso datum willen wijzigen naar de 27ste.

 

Alvast bedankt.

mvg,

Soares

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Soares, goedemorgen en welkom op de Vodafone Community!

Ik help je graag bij het aanpassen van de datum van afschrijving. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e van de maand plaatsvinden. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12318Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Soares 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Soares, goedemorgen en welkom op de Vodafone Community!

Ik help je graag bij het aanpassen van de datum van afschrijving. Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 27e van de maand plaatsvinden. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic