JFN1988

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum incasso wijzigen

Hallo!

 

Ik wil graag de incassodatum wijzigen naar de 25e van de maand. Als het kan ook meteen voor Ziggo. 

 

Mvg,

 

Jasper 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 92Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

Dank voor je begeleiding @Dave!!

@JFN1988  Voor zowel je Vodafone als Ziggo abonnement hebben we de incassoperiode aangepast na de 25e per maand. Houd er rekening mee dat het een maand duurt en dat het dus pas in april gewijzigd is. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@JFN1988  Welkom op de Vodafone Community.

 

Het is mogelijk dat de datum van de incasso kan veranderd worden.

Bijna elke dag behalve in het weekend, komt er een medewerker van Vodafone het topic in en helpt je keurig op weg.

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen

Klik hier om je Postcode en Huisnummer in je profiel te zetten.

 

 

JFN1988
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Dave,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel. Is dat nu voldoende of moet ik de vraag opnieuw stellen?

 

Groeten Jasper

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Dit is voldoende, morgen komt er een Vodafone Community Medewerker het topic in en die benaderd je en zal de datum veranderen naar de gewenste datum. En ook je hier van op de hoogte stellen.

 

Ik ben zelf een klant die de klant graag helpt dat doe ik ook op mede community van Ziggo. 

Als de gegevens goed zijn, dan zie je vanzelf een Medewerker. Voor nu kan je het afwachten tot morgen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 92Posts
  • 29Oplossingen
  • 36Likes

Dank voor je begeleiding @Dave!!

@JFN1988  Voor zowel je Vodafone als Ziggo abonnement hebben we de incassoperiode aangepast na de 25e per maand. Houd er rekening mee dat het een maand duurt en dat het dus pas in april gewijzigd is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic