Template

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Datum automatische incasso wijzigen

Kan de automatische incasso voortaan op een vaste moment plaats vinden zoals vroeger? Het lijkt nu wel erg dynamisch sinds meer dan een jaar.

Als een moderator meekijkt die ook van Ziggo is, die ook in mijn Ziggo gegevens kan. Bij voorkeur dezelfde datum als Ziggo geïncasseerd wordt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Template. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je laten aanpassen. De factuur in maart zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 20e van de maand worden geïncasseerd.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Template, welkom hier op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. De datum van afschrijving kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Daarnaast is de incasso altijd rond een bepaalde datum ivm weekenden en feestdagen. Welke datum heeft jouw voorkeur? 
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Template. Bij deze heb ik de datum van afschrijving voor je laten aanpassen. De factuur in maart zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 20e van de maand worden geïncasseerd.

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Cecilia Bedankt, is er een reden dat de datum niet vast stond? Want dit veranderde elke maand. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Template De incassodatum is nooit op een vaste datum, maar altijd rond een specifieke datum. Dit in verband met weekenden en feestdagen. Eerder werd de factuur bij jou altijd rond de 28e van de maand afgeschreven en vanwege bovenstaande kon dit soms een of twee dagen eerder of later zijn. 

Template
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Cecilia Vreemd aangezien de 28e niet altijd in weekend viel en het toch vaak voorkomt dat pas in de  nieuwe maand afgeschreven werd op de 2e of de 3e dag en in dezelfde maand dan weer op bijvoorbeeld de 25e.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic