Mathijs1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dataverbruik in 1 dag 90 MB

Hallo,

Ik ben sinds gisteren overgestapt van prepaid naar een red abbonnement van vodafone. Ik heb vandaag een paar keer mobiele gegevens aangezet om even marktplaats te kijken. Ik keek vanavond op de site van vodafone wat ik verbruikt heb aan mb's en dit was tot mijn schrik 90 mb. Dit is naar mijn inzien erg veel voor even hooguit een kwartier marktplaats kijken. Hoe kan dit of is dit normaal? Ik heb een samsung galaxy s4 en heb daar een Red abbonnement bij met 2gb data.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mathijs1989,

Allereerst welkom op het forum!

Kan me voorstellen dat je hiervan geschrokken bent. Dit kan echter verschillende oorzaken hebben. Tegenwoordig maken apps automatisch verbinding met het internet zodra ze hier de mogelijkheid voor hebben. Daarnaast kan het zijn dat er automatisch updates worden binnengehaald. Ik raad je aan om na te kijken welke apps en programma's toestemming hebben om verbinding te maken met het internet en in hoeverre dit invloed heeft op je verbruik.
Mathijs1989
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Serkan,

Waar kan ik op mijn galaxy s4 vinden welke apps verbinding maken met internet? En hoe kan je dat uitzetten?

Gr, Mathijs
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mathijs, via instellingen -> gegevensgebruik. Zie evt ook deze post uit ons datagebruik tips topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic