Jarvice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data delen met extra simkaarten (geen duo sim)

Hallo! Ik heb een extra sim kaart nodig op mijn huidige abonnement voor mijn auto (en misschien nog extra apparaten). Duo sim leek eerst een goede optie maar het feit dat het maar op 1 apparaat werkt maakt het nutteloos. Een extra abonnement afsluiten is ook geen oplossing aangezien dat weer te overdreven is voor wat ik nodig heb. T-Mobile biedt bijvoorbeeld een optie om MB's te verdelen over meerdere simkaarten. Heeft Vodafone hier een geen antwoord op? Deze optie wordt namelijk steeds belangrijker voor mij.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jarvice 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een duo Sim is een oplossing maar het vervelende is dat je dan altijd eerst het ene toestel uit moet zetten, en dan de andere pas aan en weer terug. Dus of dit nu een ideale oplossing is, geen idee. 

Data delen kan bij Vodafone ook. Kijk eens onder Red Together abonnement met een Red Together Extra. Ja, je moet dan wel twee abonnementen afsluiten, maar dan kan je op beide abonnementen dezelfde data gebruiken. Je krijgt dan een hoofd abonnement en een extra abonnement, die natuurlijk wel wat goedkoper is dan die eerste. Heb je dan ook nog Ziggo, dan krijg je extra data en korting op het abonnement. 

Nadeel is alleen wel dat je dan twee nummers krijgt. Het is niet zo dat wanneer je in de auto zit en mensen bellen je, dat dan in de auto de telefoon overgaat. Enige manier is dan toch de duo Sim en anders heeft Vodafone daar geen oplossing voor. 

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Als je hem zakelijk gebruikt kan je een red pro elite nemen met bij behorende data sim: Red Pro Elite: 75GB data & onbeperkt bellen I Vodafone Business let wel, dan moet je dus een zakelijk account hebben, anders valt hij niet te bestellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic