Carmentje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Data deal werkt niet - technische storing?

Goedenavond,

 

Ik ben al lang een (prepaid) klant van vodafone en kon gebruik maken van de data deal (wekelijks 200mb gratis). Sinds vorige week kan ik de bundel niet meer activeren via het nummer 4000. Ik krijg dan later pas een bericht dat er technische storing is waardoor de opdracht niet verwerkt kan worden.

Is er een andere manier om de bundel te activeren?

 

Met vriendelijke groet,

Carmen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Carmentje, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je al lang gebruik maakt van een prepaid Vodafone aansluiting! Wat betreft jouw vraag. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen en slecht nieuws brengen. Op dit moment maak je nog gebruik van een oud prepaid prijsplan waardoor je deze bundel eerder altijd kon activeren. Hierdoor staat deze bundel ook niet in dit actuele overzicht. Het slechte nieuws is dat de bundel waar jij altijd gebruik van hebt gemaakt is komen te vervallen. Om die reden krijg je nu de melding dat de opdracht niet verwerkt kan worden wegens een technische storing. 

De bundel is vanwege bovenstaande dus ook niet op een andere manier meer te activeren. Ik kan mij goed voorstellen dat dit wel rauw op je dak valt. Wat ik in deze situatie wel kan doen is dat ik je prepaid prijsplan aanpas naar het actuele prijsplan, waarna ik vervolgens eenmalig een coulancebundel van 10GB kan aanzetten. Zal ik dat voor je in orde maken?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Carmentje, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat je al lang gebruik maakt van een prepaid Vodafone aansluiting! Wat betreft jouw vraag. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen en slecht nieuws brengen. Op dit moment maak je nog gebruik van een oud prepaid prijsplan waardoor je deze bundel eerder altijd kon activeren. Hierdoor staat deze bundel ook niet in dit actuele overzicht. Het slechte nieuws is dat de bundel waar jij altijd gebruik van hebt gemaakt is komen te vervallen. Om die reden krijg je nu de melding dat de opdracht niet verwerkt kan worden wegens een technische storing. 

De bundel is vanwege bovenstaande dus ook niet op een andere manier meer te activeren. Ik kan mij goed voorstellen dat dit wel rauw op je dak valt. Wat ik in deze situatie wel kan doen is dat ik je prepaid prijsplan aanpas naar het actuele prijsplan, waarna ik vervolgens eenmalig een coulancebundel van 10GB kan aanzetten. Zal ik dat voor je in orde maken?

Carmentje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond Cecilia, 

 

Wat jammer om te horen! Toch bedankt voor de uitleg.

Graag zou ik gebruik willen maken van jou genoemde oplossing.

Wel heb ik dan nog de vraag wat precies het verschil is tussen het oude prepaid prijsplan en het actuele prijsplan?

 

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Goedemorgen @Carmentje!
Bij deze heb ik het prijsplan omgezet naar het meest actuele prijsplan. Hierdoor kon ik ook de 10 GB coulancebundel voor je activeren. Qua tarieven wijzigt er verder niets, maar hierdoor kun je nu wel gebruik gaan maken van de prepaidbundels in dit overzicht als je dat in de toekomst zou willen. Dit was niet mogelijk met je 'verouderde' prijsplan.

Carmentje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geweldig @Cecilia, dankjewel voor de hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic