Kev95HC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cyberstalking

Goedemorgen ik heb een vreemd ip in mijn netwerk die niet naar een apparaat in huis kan leiden

Tevens staat er een lange link bij.

Eerst was het deze http://217.146.87.136/ met 136.87.146.217baremetal.zare.com en nu deze 192.168.178.10 met ip-192-168-178-10.eu-west-1.compute.internal

 

Wat is dit en hoe verdwijnt het gezien ik een cyberstalker heb die via speakers hoorbaar is inclusief hoge pieptonen frequenties.

Telefoon heb ik al 4x gereset helaas blijft het

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Kev95HC 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan je dit iets beter uitleggen, ik snap er niets van en ik denk iemand van Vodafone ook niet. Op je netwerk thuis, dus ik neem aan bij Ziggo, krijg je een melding dat er een vreemd IP is geconstateerd? Zo ja, dan moet je deze vraag eigenlijk stellen bij Ziggo Community, daar zitten mensen die veel van Ziggo routers weten. 

En dan snap ik niet waar je de cyberstalker over speakers kan horen? Zijn dat je huis speakers, of is dit via je mobiel telefoon? Het is mij een beetje onduidelijk wat je nu bedoelt. Als het gaat om je thuis internet, wat ik haast wel denk, dan moet je echt even bij Ziggo zijn, als dat je provider is. Als het echt gaat om je telefoon, op het Vodafone netwerk, dan graag iets meer duidelijkheid/uitleg. 

Kev95HC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is een blijft vreemnd en is al minimaal 9mnd zo. Over de speakers is het zowel thuis als onderweg in de auto over de bluetooth. Vooral met muziek is het te horen. Je hoort iemand spreken heel zacht of in ene een hoge pieptoon soort puls. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Ik snap deze hele informatie niet en gaat mij denk ik toch iets boven mijn petje. Daarom maar even wachten op iemand van Vodafone, die zijn er maandag weer. Zodra iemand van Vodafone je bericht heeft gezien dan zal deze reageren. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hoi @Kev95HC,

Super vreemd, zeg! Deze rare gewaarwording vraagt inderdaad om wat opheldering. Zoals @Energieboy terecht opmerkt is deze vraag inderdaad beter op zijn plek op de Ziggo Community. Daar zijn de nodige kenners en experts aanwezig die hier vast en zeker meer vanaf weten. We zien je daar graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic