ggizemm.32

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Creditnota teruggetrokken

Beste,

 

Steven heeft mij een toezegging gedaan en ik zou een bedrag terug krijgen via een creditnota.

Echter, je collega's hebben dit teruggetrokken (geen idee waarom).

 

Als ik bel, wordt ik na het doen van mijn verhaal in de wacht gezet en vervolgens wordt er opgehangen. Echt niet fijn.

Ik ontvang graag een privebericht om dit op te lossen!

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ggizemm.32 
Uiteraard super vervelend als Steven je een toezegging heeft gedaan en zijn collega's dit terug draaien. Wat het kan zijn, dat kunnen alleen mensen van Vodafone voor je controleren en die zijn er vanaf maandag weer. Steven heeft vakantie dus die kan het niet voor je controleren, maar gelukkig zijn z'n collega's er om je te helpen en met je mee te kijken. Vanaf maandag is @Cecilia en/of @Alex van Vodafone er en dan komt het waarschijnlijk wel goed. Mochten ze er niet uit komen dan hoor je dat van hun wel en dan zal Steven er naar kijken als die terug komt (duurt nog maar een weekje en dan is die er weer). 

Alvast een fijn weekend en ga er maar vanuit dat het goed komt, heb er alle vertrouwen in. 

ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hii,

 

Dank voor je reactie. Dan wacht ik even het berichtje van Cecilia of Alex af!

 

Fijn weekend!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2908Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ggizemm.32

Hmm, wat apart dat de creditnota is teruggetrokken! Uit je bericht begrijp ik dat je na eerder contact met mijn collega @Louis deze credit is afgesproken. Steven is op dit moment nog een weekje van zijn vakantie aan het genieten. Ik kijk graag voor je wat er precies is misgegaan. Mocht ik hier zelf niet helemaal uitkomen, dan zal ik dit doorgeven aan Steven en hem vragen om komende maandag (wanneer hij er weer is) even mee te kijken. 

Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie? Je kunt mij een berichtje sturen door naar je inbox te gaan, bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. 
Naam contractant:
Adresgegevens:
E-mailadres:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer

ggizemm.32
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hi,

ik heb je een bericht gestuurd

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2908Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @ggizemm.32

Ik ben er even ingedoken en zie dat jij met Steven eind september contact hebt gehad en toen de credit is aangemaakt. De collega heeft de betreffende credit teruggetrokken, omdat de bestelling vervolgens is geannuleerd en er dus geen abonnement is aangegaan waarvoor de toezegging zou gelden. 

Op 16 oktober heb je nog gebeld met één van mijn collega's. Ik zie in de notitie dat mijn collega even navraag heeft gedaan en dat het gesprek helaas is weggevallen toen je in de wacht stond. Wel heeft mijn collega aangegeven dat de creditering vanwege bovenstaande is teruggetrokken en of jij ons opnieuw wilt benaderen zodra het nummer actief is, zodat Steven dan opnieuw (volgens afspraak) de credit opnieuw kan invoeren. Dit mag uiteraard via deze weg! Steven is er namelijk komende maandag weer en dan kom je via deze weg rechtstreeks bij hem uit 🙂
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic