zhenny

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Creditnota is niet verrekend

Er zou een creditnota in mindering gebracht worden op het abonnementsgeld. Niet gebeurd, gewoon weer het maandelijkse bedrag afgeschreven. Klantnummer *****. Ik storneer het afgeschreven bedrag.

Moderator edit: klantnummer verwijderd ivm privacy.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi zhenny
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat toch je creditnota niet in mindering is gebracht maar ga nu niet zelf je afschrijving storneren. Daarmee maak je het alleen nog maar erger en het kan zijn dat je creditnota in je volgende rekening is verwerkt. Het lijkt me zo dat Vodafone een slot datum heeft om creditnota's mee te nemen in een nieuw factuur en als je er dan overheen bent dat je dan het geld terug krijgt de maand erop.

Nooit zelf zomaar storneren, dt is echt mijn advies. Neem aub anders nog even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders via een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken waar de creditnota ligt en wanneer deze naar je terug komt. Eventueel kan je ook via Facebook of Twitter een privé bericht sturen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi zhenny
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat toch je creditnota niet in mindering is gebracht maar ga nu niet zelf je afschrijving storneren. Daarmee maak je het alleen nog maar erger en het kan zijn dat je creditnota in je volgende rekening is verwerkt. Het lijkt me zo dat Vodafone een slot datum heeft om creditnota's mee te nemen in een nieuw factuur en als je er dan overheen bent dat je dan het geld terug krijgt de maand erop.

Nooit zelf zomaar storneren, dt is echt mijn advies. Neem aub anders nog even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of anders via een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken waar de creditnota ligt en wanneer deze naar je terug komt. Eventueel kan je ook via Facebook of Twitter een privé bericht sturen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt eventueel ook via mijn collega's aanvragen om het terug te storten op jouw rekening (indien het niet verrekend is). Het terugstorten duurt 15 werkdagen. Heb je inmiddels duidelijkheid hierin zhenny?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic