Mike77

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contract overname.

Hallo,

 

Vandaag mijn 2 abonnementen omgezet naar Red together en together extra. Beide nummers zijn van mij. Ik wil ze nu samenvoegen onder 1 contract zodat ik dubbele data en 1 factuur krijg. Volgens de klantenservice zou ik dit via myvodafone zelf kunnen dien. Als ik de stappen doorloop, krijg ik een melding dat overname niet mogelijk is. Verlenging vanmiddag gedaan rond 15:00 uur. Zit er een verwerkingstijd tussen, voordat ik de overdracht kan doen?

gr. Mike

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Mike77 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je contact gehad met het speciale Red Together team? Want ik kan me niet voorstellen dat deze mensen je hebben verwezen naar My Vodafone. Deze mensen zijn er juist om je hiermee te helpen. 

Bel het speciale Red Together team en dan kunnen ze je meer informatie geven over de duur van overzetten en je helpen. Bel 0800-2266789 (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur). 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Mike77 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je contact gehad met het speciale Red Together team? Want ik kan me niet voorstellen dat deze mensen je hebben verwezen naar My Vodafone. Deze mensen zijn er juist om je hiermee te helpen. 

Bel het speciale Red Together team en dan kunnen ze je meer informatie geven over de duur van overzetten en je helpen. Bel 0800-2266789 (Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 20.00 uur / Zaterdag: 09.00 - 20.00 uur / Zondag: 09.00 - 18.00 uur). 

Mike77
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Energieboy,

 

Helaas was mij dit wel geadviseerd bij de standaard klantenservice. Door jou voorgestelde 0800 gebeld, eea is nu teruggedraaid om het nu in de juiste volgorde uit te gaan voeren. Dank voor je reactie.

gr. Mike

Mike77
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat een teleurstelling bij Vodafone. Verlenging teruggedraaid, vervolgens had ik 4 dagen geen mobiele data en kan nog steeds geen contractovername doen. Na 5 telefoontjes met vodafone ben ik er helemaal klaar mee. Wij stappen over naar T-Mobile. Ben je meer dan 20 jaar abonnee, schandalig!!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Mike77 
Wat raar zeg, dit had ik van Vodafone, en zeker van die afdeling, niet verwacht. Heel misschien dat @Cecilia nog met je mee kan kijken. Ze is werkzaam bij Vodafone en heel misschien dat ze met je mee kan kijken wat er nu allemaal aan de hand is. Ik heb haar naar genoemd, dan komt ze zeker even met je mee lezen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 907Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Mike77, welkom hier!

De reden waarom je hier een kijkje neemt is natuurlijk niet om naar huis te schrijven. Ik heb aan een expert gevraagd om even met mij mee te kijken wat hier nu precies misgaat. Twee zien tenslotte altijd meer dan één! De situatie verdient zeker geen schoonheidsprijs. Ten eerste is de verlenging niet teruggedraaid. Het betreft hierbij een verlenging van een Sim Only abonnement. Afgezien van het feit hiervan kan een contractovername gewoon doorgevoerd worden, zodat beide abonnementen onder hetzelfde klantnummer gaan vallen. Het betreft hier namelijk geen verlenging met een toestellening. 

Via deze weg kan ik geen contractovernames doorvoeren, maar mijn advies zou zijn om even naar de Vodafone winkel te gaan. Neem hierbij ID-kaart en je bankpas mee. Indien het andere abonnement (Red Together Extra) op naam staat van iemand anders dan moet deze persoon ook mee en de benodigde documenten meenemen. Ik las in je bericht dat beide abonnementen op jouw naam staan, maar ik wilde het voor de zekerheid wel vermelden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic