Asheijden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract overgenomen. Hoe kan ik deze wijzigen

Ik had met mijn zus een Red Together Extra abonnement. Nu is zij overgestapt naar zakelijk en heb ik het contract overgenomen. Kan ik daar nog iets in wijzigen? Mijn telefoon is kapot en zou graag een abbo willen met telefoon. Kan dat nu ook? Via MyVodafone kom ik er niet echt uit. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Asheijden, welkom hier!


Flink balen dat jouw toestel aan het einde van zijn Latijn is. Ik kan me voorstellen dat je dan graag zo snel mogelijk een nieuw toestel wilt gebruiken. Als ik je bericht zo lees dan is jouw zus overgestapt naar Vodafone Business en heb jij haar particuliere aansluiting overgenomen. Als contractant zou je in dit geval gebruik kunnen maken van Vodafone Next. Op deze pagina lees je hier meer over. 

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT'.

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Het ligt er aan of er nog een contract uit gediend moet worden. Als dit zo is dan kan je pas 4 maanden voor einde contract een nieuw abonnement afsluiten met eventueel een nieuwe telefoon. Het huidige abonnement zou je wel kunnen veranderen, maar dit heeft dan geen invloed op de duur van je contract. Zie voor meer uit leg abonnement aanpassen HIER.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Asheijden, welkom hier!


Flink balen dat jouw toestel aan het einde van zijn Latijn is. Ik kan me voorstellen dat je dan graag zo snel mogelijk een nieuw toestel wilt gebruiken. Als ik je bericht zo lees dan is jouw zus overgestapt naar Vodafone Business en heb jij haar particuliere aansluiting overgenomen. Als contractant zou je in dit geval gebruik kunnen maken van Vodafone Next. Op deze pagina lees je hier meer over. 

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en kies in het keuzemenu voor de optie 'bestellingen' en vervolgens 'Vodafone NEXT'.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic