Mariekepiek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Caller ID aanpassen

Als ik iemand bel, dan zien mensen mijn naam en de vermelding van een bedrijf waar ik al 8 jaar niet meer werk. Ik heb nooit een zakelijk telefoonnummer van hun gehad en ik ben afgelopen jaar van T-Mobile naar Vodafone gegaan. Wat is de bron van die Caller ID en hoe kan ik dat in godsnaam aanpassen?

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Mariekepiek, welkom hier!

Wat bijzonder dat de Caller ID de vermelding van een bedrijf geeft waar jij al heel wat jaren niet meer werkt. Helemaal ook omdat je aangeeft dat je via hen nooit een zakelijk abonnement bij T-Mobile hebt gehad. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat je bij Vodafone wel gebruik maakt van een zakelijk abonnement. Helaas heb ik via de Community niet de volledige inzage en rechten om te helpen bij Vodafone Business. Ik wil je daarom aanraden om even contact met Vodafone Business op te nemen, zodat zij hier tot de bodem voor je in kunnen duiken. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Er zijn telefoons, waaronder iPhone, die gegevens kan doorgeven in het scherm. Als je dan een zakelijk abonnement hebt begrijp ik wel dat dan die zakelijke informatie naar voren komt. Grappig dat Cecilia zegt dat je wel een zakelijk abonnement hebt en dat je zelf van niets weet. Waarschijnlijk dan toch iets niet goed gegaan met omzetten? Ben benieuwd hoe dit afloopt 😁

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Ook vodafone business gaat hier aan niets kunnen doen want deze info wordt niet door Vodafone meegegeven. gaat het om een samsung dan kan je hier terecht: Hiya: Caller ID, Call Blocker & Protection for a Better Voice Experience 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic