rzwiebel

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bundel uitzetten via website

Simcard in MiFi; bundel 500Mb is geactiveerd via website, maar ik wil deze uitzetten. Geen enkele mogelijkheid via de website, wel via SMS. Heb echter alleen een smartphone met e-sim, dus kan die ouderwetse SIM-card niet in mijn telefoon stoppen. Hoe stop ik nu de maandelijkse activering?????
Belachelijke website overigens. Als je zoekt naar bundel uitzetten of bundel deactiveren krijg je alleen maar pagina's om de bundel te activeren. En ja ik ben boos!!!!!!!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rzwiebel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Uiteindelijk gevonden! Ga naar Bundels in MyVodafone, vervolgens naar Beschikbare Bundels, kie sjouw bindel en ga naar Deaciveren.
Maar waarom kan dat dan niet bij de zoekvraag worden aangegeven????

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
rzwiebel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Uiteindelijk gevonden! Ga naar Bundels in MyVodafone, vervolgens naar Beschikbare Bundels, kie sjouw bindel en ga naar Deaciveren.
Maar waarom kan dat dan niet bij de zoekvraag worden aangegeven????

 

rzwiebel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wel vreemd dat origineel staat : bundel geldig to .... (datum)  terwijl die dan automatisch wordt verlengd (blijkens de AV = Algemene Vorwaarden) en zodra je de verlenging van de bundel hebt uitgezet die melding ook blijft staan. De eerste melding zou moeten luiden "tot beeinging" Hintje voor de reklamejonggens , maar die zijn er niet om ons te helpen,  alleen maar om ons er in te luizen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @rzwiebel 
Ik weet niet waarom je boos bent, het staat gewoon op de website. Je kan het uitzetten via sms maar ook via MyVodafone. Staat omschreven op deze pagina. Gewoon iets beter zoeken misschien? 🤪🤭 


Maar je hebt het zelf al gevonden, super! Bedankt dat je je oplossing hier ook hebt geplaatst. Fijne dag! 

 

Info staat:

Bundel aan- of uitzetten

In My Vodafone zet je de bundel van je keuze aan en uit met een knop. Heel makkelijk.

 

Of stuur een sms naar 4000. Welke code je moet sturen, vind je hieronder.
En als je STOP en de naam van de bundel sms't naar 4000, bijvoorbeeld STOP 2GB MAAND, dan verlengen we de bundel niet.

rzwiebel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dan lees je niet! 9 uur geleden schreef ik op mijn primaire bericht "Uiteindelijk gevonden! Ga naar Bundels in MyVodafone, vervolgens naar Beschikbare Bundels, kies jouw bindel en ga naar Deaciveren. Maar waarom kan dat dan niet bij de zoekvraag worden aangegeven????" Als je Bundel Deactiveren in Zoeken ingeeft krijg je alleen maar 86 pagina's over AANMELDEN.  Dat is gebruik geworden tegenwoordig: aanmelden in a split second, afmelden ....... zoek het zelf maar uit.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic