Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Black Friday 2021 bij Vodafone


Black Friday is dit jaar onderdeel van de Runners Campagne van Vodafone. Vanaf maandag 22 november krijg je scherpe kortingen op onze Sim Only abonnementen én een selectie van onze toestellen. Dit geldt voor zowel bestaande als nieuwe klanten. 
En: tot en met Cyber Monday (29 november) krijg je 5 euro korting op Red Unlimited! 

 

De voordelen op een rijtje

 

☎️ Aantrekkelijke prijzen voor de iPhone 12, 13, Samsung S21 en A52s, de OPPO A74, OPPO A94 én de Reno 6.
🔌 Géén aansluitkosten ter waarde van 25 euro op alle nieuwe abonnementen
💰 Scherpe kortingen op abonnementsprijzen
🛑 5 euro korting op Red Unlimited

MicrosoftTeams-image runners.png

 

Waar kan ik de Black Friday deals bestellen? 
Je kan je nieuwe abonnement via al onze kanalen verlengen of aansluiten. Bel ons via 0800-0560 (gratis), bestel online of ga langs één van onze winkels

Gelden deze kortingen ook bij contracten van 1 jaar?
Kies je voor een contract van één jaar? Dan zijn de prijzen 1 euro duurder per maand. 

Geldt de Black Friday aanbieding ook als ik bij Media Markt bestel?
Deze Black Friday korting ontvang je ook als je een Vodafone abonnement afsluit of verlengt bij een andere winkel of webshop.

Wat is de actieperiode?
De Black Friday actie van 5 euro korting op Red Unlimited geldt tussen 22 november en 29 november. De overige kortingen vallen onder de Runners deals en gelden van 22 november tot en met 19 december. 

Staat de korting op mijn contract vermeld? 
De Black Friday korting zie je inderdaad staan op jouw contract. Daarnaast zie je ook op je maandelijkse factuur een bedrag in mindering gebracht. 

Meer informatie? 
Is er iets onduidelijk? Of heb je een andere vraag over Black Friday? Stuur ons dan een bericht.

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic