Gisteren verdween ongeveer 27 GB data in 2 min 25 van de telefoon van mijn vrouw (A51 Samsung, RED abonnement). Normaal blijft er aan het einde van elke maand tussen de 10 en 15 GB over. Dus heel vreemd dat in zeer korte tijd de resterende data voor de resterende maand van 27 GB ineens foetsie was.
Dit verbruik konden we nagaan via My Vodafone app (vandaar 2min 25), en data verbruik op telefoon. Nadat we in detail hadden gekeken, bleek geen van de apps "verantwoordelijk" te zijn voor dit extreme verbruik. Het verbruik van de apps (2-3 GB) verklaarde wel het restant van de 30 GB data te goed. Het toestel is een 4G toestel. Alle data tegoed is nu verdwenen
De dame van helpdesk van vodafone kon mij niet verder helpen, maar verwees wel naar Samsung daar haar bekend was dat er "problemen" konden voordoen met Samsung telefoons.
De dames van de Samsung helpdesk konden mij uiteindelijk niet verder helpen. Volgende week worden we terug gebeld door een expert van Samsung.
Vraag: Zijn deze problemen bekend bij anderen op dit forum??