Panter??

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling niet verwerkt

  • Ik heb afgelopen maand 2 keer mijn abonnement  betaald via Vesta Payment ik probeerde  ze te bellen kreeg hun voicemail.  contact opgenomen met vodafone  maar die konden mij verder niet helpen. Heeft iemand  dit weleens meegemaakt. 
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @Panter?? 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het blijft natuurlijk altijd vervelend als een betaling niet goed gaat. Zolang jij maar bewijs hebt van je bankrekening dat je een betaling hebt gedaan, dan zit je altijd goed. Maar op dit moment is er niemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Vanaf maandag is @Cecilia er weer en die kan met je mee kijken. Heb daarom nog even geduld a.u.b. en werk  in de tussentijd je persoonlijke informatie bij, zie onderstaande balk. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Panter??, goedemorgen en welkom hier!

Het is altijd schrikken als er iets mis is gegaan met een betaling. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat wij op 2 oktober een betaling van je hebben ontvangen voor de factuur van september. Deze betaling is dus wel verwerkt en opgeboekt op jouw klantnummer. Mag ik vragen waarom je contact hebt gezocht met Vesta Payments en wat er precies mis is gegaan? Dit kan ik namelijk niet direct uit je berichtje halen. 

Panter??
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb op 2 Oktober gebeld met Vesta Payment om15.11 2 keer niemand was bereikbaar en heb toen  contact opgenomen met Vodafone en kreeg te horen  dat ik de betaling toch moest overmaken .

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

En wat was precies de reden dat je met Vesta Payment Solutions contact zocht @Panter?? Wilde je informatie of de betaling was verwerkt, uitstel of iets anders? En zoals ik aangaf zie ik dat er op 2 oktober een betaling bij ons is binnengekomen. Is het hiermee opgelost ook of kan ik je nog ergens bij helpen? 

Panter??
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omdat ik ook op 26 september 116.57 heb  overgemaakt met een kenmerk nr die ik kreeg via Vodafone klanten centrum. ik kan toch niet twee keer dezelfde rekening betalen  waar is dan mijn geld gebleven ik heb dat ook in bovenstaande geschreven. 

Panter??
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoef geen uitstel van betaling ik wil alleen mijn teveel betaalde geld terug

Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Ik heb je oplossing ongedaan laten maken want dit is niet de oplossing van je vraag. @Cecilia, zou jij nog eens willen kijken wat er nu teveel is voldaan en of de klant dit bedrag dan terug krijgt, of dat deze van de volgende nota af gaat. Klant heeft het over 2 betalingen en jij maar over 1. Er gaat hier iets mis. 

Heb nog even geduld @Panter??, morgen zal Cecilia nog even met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Bedankt voor deze extra informatie @Panter??. Het was namelijk niet direct duidelijk wat er aan de hand is, vandaar dat ik ook steeds aan het doorvragen was. We hebben de betaling voor de factuur van september alleen op 2 oktober ontvangen. De betaling van 26 september zie ik dus niet terug. Wil je in een privébericht eens een screenshot sturen van de betaling van 26 september? Het gaat er daarbij vooral om dat ik kan zien welk rekeningnummer je hebt gebruikt, eventueel betalingskenmerk etc. Persoonlijke informatie zoals saldo en dergelijke mag je anonimiseren. 

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic