CvdZ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Mensen

 

in de bijlage vind U een afbeelding van het bericht dat ik vandaag ontving.

ook vindt U een afbeelding waaruit blijkt dat het abonnement al enkele dagen geleden is betaald.

over deze betaling/ factuur is al eerder contact geweest, voor het eerst rond 30 juli. ( nav een voor aankondiging)

om dit alles verder goed te kunnen afronden zal ik graag gebeld worden door iemand van Vodafone.

 

( bij mailen en bellen van uit mijn kant blijkt Vodafone moeilijk bereikbaar)

 

met vriendelijke groet

C vd Zwan

**Bijlagen verwijderd door moderator wegens privacy gevoelige informatie**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @CvdZ, goedemorgen en welkom hier!

Een betalingsherinnering is altijd schrikken! Ik ben direct met je mee gaan kijken. De betaling is op 22 augustus ontvangen. Het versturen van de herinnering heeft zich dus gekruist met het verwerken van de betaling. Je mag deze dan ook beschouwen als niet verzonden. Mijn excuses voor het ongemak. Het openstaande saldo staat momenteel op € 0,-

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @CvdZ 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open community en het is daarom niet handig om privé gegevens hier te plaatsen. Ik zal vragen of iemand deze weer verwijderd maar ik kan niet zeggen wanneer ze dit doen. Alleen dingen toezenden als daar door iemand van Vodafone gevraagd wordt. 

Vanaf maandag is er weer iemand online van Vodafone om je te helpen. Eventueel zou je morgen de klantenservice kunnen bellen om te vragen wat er aan de hand is. Anders wachten tot maandag! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @CvdZ, goedemorgen en welkom hier!

Een betalingsherinnering is altijd schrikken! Ik ben direct met je mee gaan kijken. De betaling is op 22 augustus ontvangen. Het versturen van de herinnering heeft zich dus gekruist met het verwerken van de betaling. Je mag deze dan ook beschouwen als niet verzonden. Mijn excuses voor het ongemak. Het openstaande saldo staat momenteel op € 0,-

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic