Lisa Overkempe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaaldatum incasso wijzigen

Ik zou graag de betaaldatum van mijn factuur willen wijzigen in de 25, 26 of 27e van de maand.

Laatste cijfers van mijn bankrekeningnummer: ***

Dit gaat over het factuur van zowel mijzelf als mijn man. 

Telefoonnummers: 06*** en 06***

 

Ik hoop dat het op deze manier voldoende is. 

 

Mvg, 

 

Lisa Overkempe 

**Persoonlijke informatie verwijderd door moderator wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Lisa Overkempe, goedemorgen en welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk en hier help ik je dan ook met alle liefde bij! Ik heb allereerst de persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat deze informatie met de mobiele nummers van jou en jouw man op het world wide web staan. Voor jullie beide heb ik de datum van afschrijving verplaatst naar het laatst mogelijke incassomoment. 

Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna vindt de incasso plaats rond de 27e van de maand.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Lisa Overkempe, goedemorgen en welkom hier!

Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk en hier help ik je dan ook met alle liefde bij! Ik heb allereerst de persoonlijke informatie uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat deze informatie met de mobiele nummers van jou en jouw man op het world wide web staan. Voor jullie beide heb ik de datum van afschrijving verplaatst naar het laatst mogelijke incassomoment. 

Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna vindt de incasso plaats rond de 27e van de maand.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic