Ashkan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd, geld terug

Best mevrouw/meneer,

Mijn bestelling is geannuleerd.
Ik wil graag mijn geld z.s.m terug hebben.
ik vind 2maand wachten te lang, Ik stuur je het betalingsbewijs.


Met vriendelijke grote
A. Ghorchian

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ashkan, welkom hier. 

Wat jammer dat je jouw bestelling bij Vodafone hebt geannuleerd. Nadat de bestelling is geannuleerd wil je natuurlijk zo snel mogelijk de eenmalige betaling bij het plaatsen van de order gerestitueerd krijgen. Ik wil je vragen om even contact hierover op te nemen met de afdeling 'Status Order' via 0800-0560. Zij kunnen direct voor je controleren of de annulering van de order op de juiste wijze is verwerkt in ons systeem en hebben inzage in de backoffice wat betreft de terugbetaling. Deze mogelijkheid heb ik helaas via de Community niet. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ashkan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Eerst wil ik onder de aandacht brengen dat dit een open community is en door iedereen te lezen. Plaats daarom NOOIT gevoelige informatie hier op het open gedeelte op de community. 

Ik heb je bijlagen laten verwijderen, want iedereen kon het zien. Ik kan je niet helpen met je informatie, maar iemand van Vodafone wel. In het weekend is er niemand aanwezig, vanaf maandag wel weer. Heb nog even geduld en dan helpen ze je hier verder. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Ashkan, welkom hier. 

Wat jammer dat je jouw bestelling bij Vodafone hebt geannuleerd. Nadat de bestelling is geannuleerd wil je natuurlijk zo snel mogelijk de eenmalige betaling bij het plaatsen van de order gerestitueerd krijgen. Ik wil je vragen om even contact hierover op te nemen met de afdeling 'Status Order' via 0800-0560. Zij kunnen direct voor je controleren of de annulering van de order op de juiste wijze is verwerkt in ons systeem en hebben inzage in de backoffice wat betreft de terugbetaling. Deze mogelijkheid heb ik helaas via de Community niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic