Gerard58

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vodafoon , ik heb een Vodafoon abonnement met een e-sim, ik wil deze koppelen aan mijn Samsung

Ik wil graag mijn Samsung Galaxy S21 Ultra koppelen aan mijn Samsung smatwatch 5 PRO LTE met ingebouwde e-sim, via de klantenservice van Vodafoon kreeg ik een antwoordt waar ik niets mee kan, wie weet hoe het wel mogelijk is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Gerard58 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat wat je wil is nog niet mogelijk bij Vodafone. Dit is wat Lycke, moderator van Vodafone, aan iemand anders heeft geschreven: Helaas heb ik geen leuk antwoord voor je :-(. Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar jullie wensen. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen we jullie hierover informeren. 

En deze info komt van Cecilia, ook werkzaam bij Vodafone: Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren.

Vervelend, je zal dus nog even moeten wachten tot het wel werkt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Gerard58 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat wat je wil is nog niet mogelijk bij Vodafone. Dit is wat Lycke, moderator van Vodafone, aan iemand anders heeft geschreven: Helaas heb ik geen leuk antwoord voor je :-(. Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar jullie wensen. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen we jullie hierover informeren. 

En deze info komt van Cecilia, ook werkzaam bij Vodafone: Voorlopig biedt Vodafone geen ondersteuning voor de e-sim op smartwatches. Uiteraard volgen wij ontwikkelingen in de markt en kijken daarbij naar de wensen van de klant. Indien wij ons aanbod hierop aanpassen zullen wij onze klanten hierover informeren.

Vervelend, je zal dus nog even moeten wachten tot het wel werkt. 

Gerard58
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor het antwoordt, jammer dat Vodafoon nog klaar is voor deze techniek, of men vindt het nog niet commerciël genoeg,

Ik wacht de ontwikkelingen wel af.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic