MM1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beloofde korting niet gekregen

Vorige week heb ik een bericht geplaatst waarin ik vertelde dat ik mij - als nieuwe klant bij Vodafone - bijzonder bekocht voel. Er werd mij namelijk door een medewerker van Vodafone een korting beloofd. Na mijn eerste factuur zou dit worden geregeld. Tot mijn verbijstering kreeg ik het bericht dat de korting niet doorgaat.

Uiteraard heb ik een klacht ingediend, het was me tenslotte toegezegd! Mijn klacht is afgewezen, om de vreemde reden: het 'opgenomen ' telefoongesprek is kwijt... Vodafone heeft geen bewijs kunnen vinden van de toezegging, dus de toegezegde korting gaat niet door...

Samengevat: een schaamteloze actie van Vodafone!

 

Communitylid Energyboy voorspelde dat er iemand van Vodafone wel contact met mij zou opnemen. Dat gebeurde, met de boodschap: "ik sta met mijn rug tegen de muur, want de klachtenafdeling heeft het laatste woord"

Kortom: Vodafone laat een ongelofelijke steek vallen en mist weer een kans om haar fout te herstellen.

 

Ik verwacht nu dat er iemand (een manager?) zich eindelijk verdiept in deze case en dit snel oplost!

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @MM1 
Daar ben ik weer. Je kan het beste bij je eerste topic houden want anders krijg je overal berichten en is het niet meer duidelijk of mensen er mee bezig zijn. Op deze topic heeft Steven, een medewerker van Vodafone, je laten weten dat iemand van de klantenservice er mee bezig is en dat hij daarom nu niets kan doen. Als de klantenservice daarop een antwoord geeft, waar je dan niet mee eens bent, moet je met hun dit bespreken. 

Lukt het je helemaal niet, dien dan een officiële klacht in via deze pagina van Vodafone. En mocht je daar helemaal niet meer mee uit komen, dan kan je een klacht indienen bij de geschillencommissie, wat vaak niet nodig is, maar dit recht heb je natuurlijk wel, als je het er niet uit kan komen met Vodafone. 

Sorry, een beter antwoord kan ik je niet geven en managers zijn hier op de community niet aanwezig. Dinsdag zal Steven je bericht waarschijnlijk ook lezen, waarschijnlijk dat hij nog wel een antwoord geeft. 

Fijne Pinksterdagen!

MM1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel voor je reactie Energieboy.

De klantenservice heeft gesproken en blijft bij het oordeel van de afdeling Klachten. Op mijn officiële klacht krijg ik het antwoord dat Vodafone het telefoongesprek kwijt is. En Steven, de medewerker van Vodafone die hier reageerde, zegt met zijn rug tegen de muur te staan.

Ik heb nieuws voor Steven: er is geen muur! En het cliché is waar: service zou geen afdeling moeten zijn, maar een mentaliteit.

Daarom vroeg ik mij af of er misschien een Vodafone manager met een goede mentaliteit af en toe op de community zou kijken. Tip: zouden ze moeten doen!

 

Ik blijf dus met een heel nare smaak zitten, door een belofte van Vodafone die niet wordt nagekomen.

Volgens mij had de klachtenafdeling moeten melden: "Sorry, onze medewerker had deze korting niet mogen toezeggen, maar uiteraard gaan we hier uitkomen."  Voor ieder ander antwoord heb ik weinig begrip.

 

Het gaat mij niet alleen om een klein bedrag aan korting, maar vooral om het principe. Als je een klant iets toezegt, moet je dat nakomen. Hoe logisch is dat? Nou, niet bij Vodafone.

 

Het is zonde van mijn tijd (en van Vodafone), maar de Geschillencommissie lijkt mij de enige weg. Tenminste, als Steven of een manager van Vodafone niet reageert en met een oplossing komt.

 

Jij ook nog een fijne Pinksterdag Energieboy!

 

 

 

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MM1 
Het heeft geen zin om nieuwe topics telkens te openen. Je huidige topic staat nog open en ik heb duidelijk naar je aangegeven waarom ik mij hierin niet kan mengen. Je bent in gesprek met de klachtenafdeling hierover. Mocht je het niet eens zijn met hun besluit, dan kun je dit naar hun toe kenbaar maken. Ik zal dit topic dan ook sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic