L1991L

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen vanuit Mexico naar Nederland

Ik heb een Nederlands abonnement bij Vodafone en ben nu voor drie maanden in Mexico. Vanuit Mexico wil ik naar Nederland kunnen bellen. Ik zie alleen een Blox om VANUIT Nederland naar Mexico te bellen of bijv. VANUIT de EU NAAR buiten de EU. Welke blox is het meest geschikt voor mij om vanuit Mexico naar Nederlandse vaste en mobiele nummers te kunnen bellen? 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @L1991L 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hiervoor kan je Alles in 1 Wereld voor activeren. Meer informatie over deze BloX, kijk op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/blox/voordeel-buiten-europa 

L1991L
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt! Zojuist heb ik ''ALLES XL WERELD AAN'' naar 4000 gesmst maar ik krijg geen bevestiging dat deze dan nu aan staat. Mijn roaming staat aan. Hoe weet ik dat de blox aan staat?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan altijd even kijken in je My Vodafone app. Kies voor producten, als je meerdere nummer hebt, kies daarna het nummer en dan zie je de optie Bundels (bundels aan- en uitzetten). Daar moet dan je bundel staan en aan zijn. Ik zou het via Wifi doen, anders ben je weer wat geld kwijt! Je kan ook gratis bellen naar de klantenservice: 0654500100 (of ga een chat aan met de klantenservice, dat kan ook op de website

L1991L
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg nu een bericht dat de opdracht niet verwerkt kan worden. Ik zal de klantenservice bellen. 

L1991L
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft het nog invloed dat ik een zakelijk abonnement heb?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Uh ja, dat zou best eens kunnen dat dit anders werkt. Oh help, daar had ik niet aan gedacht omdat je op een particulieren community zit. Kon jij ook niet weten natuurlijk. Ik zou zeggen dat het gewoon hetzelfde moet werken, maar je kan dan beter even met de zakelijke klantenservice contact opnemen. Je kan ook met ze chatten, dat is iets makkelijker! Ik zie namelijk geen gratis nummer vanuit het buitenland om te bellen. Dus doe het via de chat op de site!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic