Chris92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen met prepaid nummer niet meer mogelijk

Geachte meneer/ mevrouw,

 

In Nieuw Zeeland heb ik een prepaid simkaart aangeschaft om te kunnen bellen en internetten op het mobiele netwerk. Nu heb ik hier met plezier gebruik van gemaakt tot gisteren. Het lukt me namelijk niet meer om te bellen. Het gesprek wordt automatisch beëindigd. Zelfs gratis telefoonnummers zijn niet meer te bellen ( zoals het telefoonnummer van Vodafone om mijn krediet te controleren). Zou u mij hiermee kunnen helpen? Het nummer wat ik heb aangeschaft is: **.

Met vriendelijke groet,

 

Chris

**Mobiel nummer wegens privacy verwijderd door moderator**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Chris92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nieuw Zeeland is wel een flink eind van Nederland vandaan. Je hebt daar een simkaart gekocht dus dan moet je ook in dat land zijn voor informatie. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone Nieuw Zeeland (winkel, of bellen) en dan kunnen die je verder helpen. 

Vodafone Nederland kan hier niets voor je doen omdat dit geen nummer is vanuit Nederland. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Chris92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nieuw Zeeland is wel een flink eind van Nederland vandaan. Je hebt daar een simkaart gekocht dus dan moet je ook in dat land zijn voor informatie. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Vodafone Nieuw Zeeland (winkel, of bellen) en dan kunnen die je verder helpen. 

Vodafone Nederland kan hier niets voor je doen omdat dit geen nummer is vanuit Nederland. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic