Willem47

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen buiten bundel

Ik kreeg opeens een rekening van 44 euro  voor bellen buiten de bundel.  Is er ergens een specificatie te vinden van die kost?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Willem47 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je in je My Vodafone zien welke kosten je gemaakt hebt. Bij Tegoed kan je een nummer kiezen, als je er meer hebt en anders staat gewoon je nummer daar, kies je voor Verbruik buiten je bundel, en dan zie je waar je kosten hebt gemaakt (Internet, Gesprekken of berichten). Als je daarop klikt kan je zien aan wie je deze kosten hebt gemaakt. In de app is eigenlijk bijna alles wel te vinden, zeker de gemaakte kosten!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Willem47 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als het goed is kan je in je My Vodafone zien welke kosten je gemaakt hebt. Bij Tegoed kan je een nummer kiezen, als je er meer hebt en anders staat gewoon je nummer daar, kies je voor Verbruik buiten je bundel, en dan zie je waar je kosten hebt gemaakt (Internet, Gesprekken of berichten). Als je daarop klikt kan je zien aan wie je deze kosten hebt gemaakt. In de app is eigenlijk bijna alles wel te vinden, zeker de gemaakte kosten!

Willem47
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij die specificatie staat alleen bellen naar servicenummers.  Ik zou graag willen weten naar wie en wanneer ik gebeld zou hebben  a raison van 44 euro. Bijzijn weten heb ik alleen de helpdesk van vodafone gebeld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Willem47

Het is altijd even flink schrikken als je een hogere rekening krijgt dan verwacht. Uit je bericht begrijp ik dat de kosten al zijn gefactureerd. Kun je de betreffende factuur eens downloaden als specificatie? Het betreffende servicenummer zal daarop zichtbaar zijn eveneens de datum en duur van het gesprek. 

Kom je er niet uit? Stuur mij dan even een privéberichtje met de volgende informatie, zodat ik een kijkje achter de schermen kan nemen: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Geboordatum:

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je het juiste nummer hebt gebeld van Vodafone (0800 nummer) dan heb je geen kosten gehad. Heb je klantenservice nummer opgezocht via Google en een ander nummer gebeld, dan kan het zijn dat dit een heel duur nummer is geweest en dat die mensen je hebben doorverbonden met Vodafone. Dan heb je een hoop geld kwijt!

Zie dat Cecilia je al een aantal vragen heeft gesteld en ik hoop dat daar iets uit komt. Ben ook wel benieuwd wat voor kosten het dan zijn 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic