Loes Stokman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Automatische incasso - tegoed niet opgewaardeerd

Voor de 2e maand op rij is er met automatische incasso € 5,00 afgeschreven, maar die zijn niet naar mijn tegoed gegaan. Na stornering werd m’n simkaart direct geblokkeerd! Een maand geleden gebeld en een mail gestuurd met het verzoek de automatische incasso stop te zetten en het geld naar mijn tegoed over te schrijven maar tot nu toe zonder resultaat. In mei kreeg ik nota bene een sms dat automatische incasso’s werden stopgezet omdat er onvoldoende belangstelling is!  Komt dit meer voor?

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @Loes Stokman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst de vraag of dit meer voor komt? Nee, om eerlijk te zijn lees ik deze vraag hier als eerst. Uiteraard vervelend dat dit je moet overkomen. Normaal gezien zou ik je naar het klachtenformulier verwijzen en vragen om daar deze klacht in te dienen en dan zal de juiste afdeling deze binnen krijgen en afhandelen. Ik weet namelijk niet of @Cecilia, een medewerker van Vodafone, je hiermee kan helpen. Laten we even op haar wachten en dan zien wat haar advies is.

Zo zie je maar weer, deze vraag herken ik niet om je direct een juist advies te geven. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Loes Stokman 

Wat een gekke situatie. Met betrekking tot de automatische afschrijving heb je al via een andere weg contact en via hen is contact opgenomen met Vesta. Mocht je daar nog niets van hebben gehoord, dan wil ik je aanraden om via die weg dat aan te geven zodat er geen zaken langs en door elkaar heen gaan lopen. 

Met betrekking tot de opwaardering zie ik dat er als laatste tweemaal een bedrag van € 5,- is bijgeschreven op 10 juli. Dit maakte een totaal tegoed van € 10,85. Op 11 juli is een bundel gekocht voor € 9,- waardoor er nu nog een tegoed van € 1,85 is. Je gaf aan dat de opwaardering niet bij je tegoed is opgeteld, maar hier zie ik dus wel dat er tweemaal een bedrag van € 5,- is bijgeschreven. Als je doelt op een andere opwaardering, dan hoor ik het graag.

Loes Stokman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

die 2 keer € 5,00 heb ik zelf op 10 juli overgemaakt ten behoeve van die nieuwe bundel van € 9,00. Dat is wel goed gegaan, maar die andere 2 keer € 5,00 zijn verdwenen. Beide zaken, stopzetten automatische incasso en het mysterie van die 2 keer € 5,00 heb ik per e-mail aangekaart en een paar keer gerappelleerd, maar er wordt nog steeds gewacht op reactie van Vestia.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Een mysterie is het zeker! Ik zit even hardop met je mee te denken @Loes Stokman. Via deze weg kan ik het probleem met de automatische afschrijving/opwaardering niet oplossen, maar wat je wel kan doen is om dit ook via een klacht in te dienen. Kies hierbij specifiek voor een klacht. Er wordt dan een case aangemaakt om dit op te lossen en waarbij jij automatisch op de hoogte wordt gehouden. Zij hebben ook net iets meer mogelijkheden dan de reguliere klantenservice. 

Wat betreft de opwaardering zelf. Kun je mij een screenshot sturen van de afschrijvingen? Dit mag in een privéberichtje en je mag ook de persoonlijke informatie verder afschermen. Op basis daarvan kan ik de afschrijving(en) voor je nakijken en het tegoed alsnog opboeken, zodat je hier later weer een nieuwe bundel voor kan aanschaffen 🙂 

Loes Stokman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zie helaas geen mogelijkheid om een prive-bericht te sturen! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

@Loes Stokman Ik heb je een privébericht gestuurd waarop je kan reageren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic