Fizzo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Apple Watch Ultra 2 levering weer uitgesteld

Hallo,

 

Ik ben eigenlijk teleurgesteld in Vodafone. Ik heb een bestelling gedaan bij Vodafone voor een Apple watch 2 op 10 november. Mijn bestelling is nu al 3x uitgesteld en kan nu wachten tot eind Week 1( als die niet nog een keer wordt uitgesteld).  Jullie hebben een status van je bestel pagina maar die heeft nog nooit gewerkt dat ook best een slechte service is van jullie. Hoe maken jullie zoveel reclame voor iets wat jullie voorlopig niet kunnen leveren? Heb me jaren goed gevoeld bij Vodafone maar sinds mijn laatste bestelling die ook al mis was gegaan en nogmaals moest bestellen wegens rare administratie fouten en nu 3x is uitgesteld alle klachten die ik lees over Vodafone one number op deze forum twijfel ik of ik nog wel goed zit bij Vodafone. Ik vind de communicatie ook erg minimaal je ontvangt geen bevestiging van je bestelling maar wel opeens korte update sms dat de levering wordt uitgesteld. Heb het gevoel dat er een hoop niet goed werkt bij jullie op dit moment en dat is spijtig voor mij als klant.  Is er enige hoop dat die wel in week 1 komt of kan ik nog een uitstel verwachten? 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Fizzo 
Of er hoop is dat hij er binnen een week wel is, geen idee. De pagina zegt: Dit product is moeilijk of niet leverbaar. Andere kleuren en/of opslaggroottes hebben we wellicht nog wel. Wil je toch graag exact deze versie, dan proberen we je na je bestelling het product alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je na 1 week nog niets ontvangen? Dan krijg je van ons per sms een update.

Uit je bericht begrijp ik dat dit allemaal niet lekker loopt en ik vraag me daarom af of je je bestelling niet kunt annuleren en eventueel bij Apple zelf kan kopen? Daar is die wel op voorraad, maar ook niet alle kleuren. Het vervelende is dat de medewerkers van Vodafone niet kunnen zien welk horloge nu wanneer kan worden geleverd. Je zal dan nog geduld moeten hebben of toch annuleren.

*Ik werk niet bij Vodafone, dus het is mijn privé mening die ik hier geef als Vodafone klant*

Fizzo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hello @Energieboy 

 

Bedankt voor je reactie is al meer dan Vodafone doet op dit moment. Ik wacht het nog even af en denk erover na. Wel een goed idee om maar direct via Apple te halen dat zal ik maar doen als die nog een keer uitgesteld word. Wat ik gewoon het vervelendste vind nu is dat de communicatie bij Vodafone niet lijkt te werken. Je ontvangt niks als je iets besteld dan een sms een week later en dan steeds om de week  een sms met uitstel. Communicatie zou veel beter zijn als je een mail zou ontvangen met bedankt voor je bestelling etc etc  met bestelnummer en dit is de situatie. Ik wist eigenlijk niet eens of mijn bestelling gelukt was of bij hun was aangekomen tot een week later een sms krijg. Dat vind ik best apart

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic