Pfffff__

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ander account, maar nog steeds hetzelfde 'probleem'. €20,- ipv de afgesproken €19,-.

@Hallo @Cecilia ,

 

Ondanks eerdere bezoeken kan ik ineens niet meer inloggen met mijn oude account. Dan maar compleet nieuw... maar...

 

https://community.vodafone.nl/t5/Archief/Bestelling-nummerbehoud-en-verschil-in-prijs/m-p/214292/hig...

 

is dus niet opgelost. Naast aansluitkosten die ik wel moest betalen (gelukkig later gecrediteerd), klopt het bedrag ook niet. Jij hebt gezegd dat het rechtgettrokken zou worden, maar dat is niet het geval. Zou je hier naar willen kijken?

 

2023-03-08_19-53-58.jpg

 

 

 

 

Alvast bedankt!

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pfffff__ 

Ik heb je vorige topic even doorgelezen en je gegevens erbij gepakt. Voor jouw abonnement is nu € 20,- berekend. Dit is minus alle kortingen en ook de korting omdat je Vodafone/Ziggo combineert. Je hebt een abonnement afgesloten met een looptijd van 12 maanden. Op basis van een 1 jarig abonnement is dit de juiste prijs i.c.m. de Black Friday Deal. Dit heb ik ook aangegeven in onderstaand bericht in het vorige topic. Het abonnement op basis van 2 jaar zou uitkomen op € 19,- per maand (minus alle kortingen). 

Het verschil tussen jouw abonnement en het abonnement van jouw vriendin is nu gelijk getrokken. In het vorige topic gaf je namelijk aan dat jij in eerste instantie €21,- per maand zou gaan betalen en hetzelfde abonnement bij jouw vriendin in rekening werd gebracht voor € 20,-. Dat was een verschil van € 1,- per maand (Black Friday Deal) en is gelijk getrokken. 

Pfff__2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En weer een ander account... om moedeloos van te worden.

 

Helaas lees je niet correct @Cecilia en heb ik je al die info al gegeven. Ook mijn vriendin heeft gewoon 1 jaar. Ik was een paar minuten te vroeg bij de Black Friday Deal. Dat was het probleem en om ons toch tegemoet te komen zou het aangepast worden en dat zou ik dan wel op de eerste factuur zien. Dit waren je eigen woorden. Maar goed... ik merk al wel dat je toch tegen een muur aanloopt. Laat dat maar lekker zitten.

 

Dan wat anders... zou mijn incasso naar het einde van de maand kunnen? Alle afschrijvingen lekker na de 25e. Alvast bedankt!

 

En als laatste... waarom valt Vodafone mijn vriendin zo lastig met de opmerking dat haar voicemail persoonlijker moet? Dat bepalen we zelf wel. Is daar geen opt-out voor? Die meldingen? Welgeteld 9x gebeld door VF! Het is toch van de gekke? En 4 meldingen van voicemailberichten. We willen geen persoonlijke boodschap.

 

Dit gezeik hadden we allemaal niet bij KPN... begin bijna spijt te krijgen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Pfff__2 Jammer dat er enige miscommunicatie tussen ons is. Wat ik in mijn laatste bericht en in het eerste topic heb aangegeven is dat jouw abonnement € 1,- per maand duurder was dan het abonnement van jouw vriendin. Dit terwijl het om hetzelfde abonnement gaat en ze beide zijn afgesloten voor 12 maanden. Bij jou ontbrak de Black Friday Deal. Na contact met de afdeling 'Status Order' is jouw abonnement qua prijs gelijk getrokken met het abonnement van jouw vriendin. Beide voor € 20,- per maand. En dat is ook bevestigd. Dit is ook de juiste prijs, want het bedrag van € 19,- was alleen van toepassing bij een 2 jarig abonnement. En in het eerste topic heb ik ook aangegeven dat de prijs van €20,- dus klopt op basis van een contract van 12 maanden. In ieder geval mijn excuses als dit niet duidelijk is geweest vanuit zowel ons contact als het telefonische contact.

De datum voor de automatische incasso heb ik voor je aangepast. De factuur in april zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur in mei zal de incasso rond de 25e van de maand plaatsvinden. 

Wat betreft de meldingen van het instellen van een persoonlijke voicemail. Ik herken niet dat je deze meldingen zovaak krijgt. Krijgt ze hier een SMS voor (zo ja, wil je dan een screenshot sturen) of is het echt een inkomend gesprek met het verzoek om dit in te stellen? Wil je voor de zekerheid haar mobiele nummer ook in jouw Community profiel vermelden tussen haakjes? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic