Ilonaleandra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik bel of gebeld wordt kunnen mensen mij niet horen of val steeds weg

Als ik bel of gebeld wordt kunne mensen mij niet horen of als ze me horen val ik steeds weg volgens hun.

Ik kan dit niet gebruiken aangezien ik een zorgenkind heb en ten aller tijden moet kunnen bellen!!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ilonaleandra 
Dit is natuurlijk heel vervelend en het maakt niet uit waarom je bereikbaar moet zijn. Als iemand een mobiel heeft dan wil die zo ie zo bereikbaar zijn, dus je moet gewoon gebeld worden en/of zelf kunnen bellen. Maar het is wel belangrijk dat je bereikbaar bent. 

Heb je je simkaart al eruit gehaald en eventueel in een ander toestel gekeken of het daar wel in werkt? Want dan kan je zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. 

Kijk ook even of er een storing in je buurt is via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Lukt het niet met uitzetten en weer aan, of Sim wisseling, ga dan langs een Vodafone winkel of vraag de klantenservice van Vodafone via bellen of via een chat. Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ilonaleandra 
Dit is natuurlijk heel vervelend en het maakt niet uit waarom je bereikbaar moet zijn. Als iemand een mobiel heeft dan wil die zo ie zo bereikbaar zijn, dus je moet gewoon gebeld worden en/of zelf kunnen bellen. Maar het is wel belangrijk dat je bereikbaar bent. 

Heb je je simkaart al eruit gehaald en eventueel in een ander toestel gekeken of het daar wel in werkt? Want dan kan je zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart. 

Kijk ook even of er een storing in je buurt is via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Lukt het niet met uitzetten en weer aan, of Sim wisseling, ga dan langs een Vodafone winkel of vraag de klantenservice van Vodafone via bellen of via een chat. Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hebben de tips van @Energieboy geholpen @Ilonaleandra?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Ilonaleandra?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

@Ilonaleandra Indien er geen reactie meer komt wordt dit topic gesloten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic