NicoleB1983

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alphen aan den Rijn | Heel vaak geen bereik en verbinding valt continu weg tijdens gesprekken!!!

Het bereik is echt te treurig voor woorden. Heel vaak heb ik geen bereik van het
netwerk. Sinds augustus een nieuw toestel, dat is precies hetzelfde als daarvoor.
Simkaart is net nieuw dus dat is het ook niet. Al honderd keer contact opgenomen
, maar een oplossing komt er niet.

Nu het grootste probleem!! In en rondom mijn eigen huis heb ik dus ook geen bereik.
Dit ligt zeer zeker niet aan mijn toestel. Diverse mensen met Vodafone hebben hier last van
bij mij in en rondom het huis. Postcode is 2408, er zou volgens jullie informatie zelfs 4G moeten zijn.
Nou ik jullie vertellen, dat zelfs 3G te veel gevraagd is hier. Ik betaal jullie een hoop geld elke maand en verwacht dat ik goede service en bereik heb.


53 Reacties 53
TOK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als 3G uitgezet wordt werkt het bellen wel weer goed.....
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ja dat kan kloppen, TOK.
Dat wil ik ook als advies meegeven. Stel de toestelen zolang in op 2G. We krijgen meerdere meldingen binnen en zullen het dus onderzoeken. Het is belangrijk dat je het toestel regelmatig opnieuw opstart, de klachten kunnen ook met overbelasting te maken hebben.
Yv64

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijgen we dan nog te horen wanneer het netwerk 3G het weer doet? Want mijn 2G is ook niet optimaal en ik en met mij meerdere personen willen graag het 3G netwerk weer terug
ronstedehouder

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb nog steeds geen internet wanneer wetkt het weer poscode 3192 sh
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
In Hoogvliet is momenteel een storing. Excuses voor het ongemak.

Van Alphen aan den Rijn zie ik momenteel geen meldingen meer dus dit zou opgelost moeten zijn.
Joxie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds gister ochtend geen service in Alphen aan den Rijn. Al ik wel bereik heb kan ik alsnog niet bellen/gebeld worden/smssen of internetten.
Postcode 2404. Eenmaal hier weg doet hij t wel weer.
Joxie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een zakelijk abonnement en mis momenteel behoorlijk wat telefoontjes. Als ik het 10 keer probeer kom ik er misschien 1 keer doorheen. Ik zou graag een oplossing zien.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Joxie,

Dat kan ik me voorstellen. Op dit moment heb ik nog geen andere meldingen gezien over verstoringen in Alphen aan de Rijn. Heb je je toestel al eens opnieuw opgestart? Zo maak je een nieuwe aanmelding op het netwerk, dit helpt vaak al:).
Joxie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja deze heb ik al een aantal keren opnieuw opgestart. Het gaat echt om de straat waar ik zit. Tot afgelopen zondag was er hier niets aan de hand?
anouk02

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan sinds vanavond niet meer bellen en gebeld worden in alphen aan den rijn. De rest van de dag waren er geen problemen. Het gaat om twee telefoonnummers die lopen bij vodafone
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
anouk02 schreef:
Ik kan sinds vanavond niet meer bellen en gebeld worden in alphen aan den rijn. De rest van de dag waren er geen problemen. Het gaat om twee telefoonnummers die lopen bij vodafone
Hi Anouk,

Merk je die problemen nu nog steeds? Zou je ons dan een exacte postcode kunnen doorgeven? Dan kunnen we nakijken of er misschien iets aan de hand is.
Suzie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan sinds de storm maandag ook niet meer bellen en gebeld worden. Bij me telefoon stond er maandag en dinsdag steeds no service en daarna stond er gewoon weer vodafone nl en vandaag staat er gewoon de hele dag vodafone nl maar kan alsnog niet bellen of gebeld worden. Toen ik in het dorp was kreeg ik toen wel een sms dat ik was gebeld dus ik denk dat ie t daar wel doet ofzo. Mijn postcode is 2404BP.
josinasv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde problemen. Soms doet het het wel, maar meestal niet. Ook sinds maandag. Mijn zoon heeft een hollandsnieuwe abonnement (vodafone netwerk) en die heeft hetzelfde probleem. Niet kunnen bellen of gebeld worden. Postcode 2404.
kellylamie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds gisteren kan ik niet meer gebeld worden of bellen. Ook de BlackBerry van mijn man werkt niet op jullie netwerk als hij thuis is. Sms'jes komen uiteindelijk binnen maar met uren vertraging. Op het forum heb ik verder niks kunnen vinden. Al jullie tips hebben tot nu toe niet geholpen waardoor het lijkt alsof het alleen maar aan het netwerk kan liggen.
josinasv

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nu donderdag en ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden, smsen etc. Zowel binnenshuis als buiten. Pas als ik de wijk uit ben heb ik weer netwerk. Postcode 2404VK. Wordt nu wel erg vervelend. Is namelijk het nummer waar ik ook voor werk en school bereikbaar moet zijn.
Joxie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook nog steeds precies dezelfde problemen!!
Suzie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ook nogsteed dezelfde problemen telefoon zegt steeds no service maar als er vodafone nl staat kan ik ook niet bellen of gebeld worden. Echt heel irritant, gewoon al sinds maandag.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Zo te zien is er inderdaad iets aan de hand op jullie postcode. Ik wil hier graag verder onderzoek naar laten doen om het op te laten lossen.

Kunnen jullie aangeven of jullie deze problemen met het 3G en of 2G (GPRS) netwerk ervaren? Wissel handmatig eens van netwerk om te proberen of 1 van de 2 netwerken wel werkt.

Ervaar je daarnaast problemen met bellen, mobiel internet of beiden?

Ik hoor het graag van jullie.
Joxie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb geen 3G netwerk op mijn postcode 2404 BM. Ook kan ik niet smssen en bellen gaat moeizaam. Wisselen van 3G of 2g netwerk is niet mogelijk op mijn iPhone. Heb je zo voldoende informatie?
Suzie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik me wifi uit zet staat er 3g of gprs maar t doet t niet en ik kan ook niet bellen of gebeld worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic