RVP 1954

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afschrijven Termijnbedrag

Beste, 

 

graag wil ik mijn afschrijfdatum aanpassen naar 24e van de maand met ingang van deze maand als dat kan.

 

bijvoorbaat dank,

Ronald van Poeteren


** Moderator edit: Telefoonnummer verwijderd ivm privacy **

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RVP 1954 ,
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  


Extra info: zet nooit je privé gegevens online in een topic. Deze Community is namelijk open voor iedereen, dus je nummer en naam is voor iedereen zichtbaar. Privé gegevens moet je dus niet hier melden en als iemand van Vodafone erom vraagt, stuur deze dan in een privé bericht! 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @RVP 1954
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van de automatische incasso voor je te wijzigen. Om dit aan te passen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen.
 

Ook kun je altijd even een chat starten met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen deze wijziging dan direct voor je aanpassen en dan is het iets sneller geregeld dan via de Community.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RVP 1954 ,
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  


Extra info: zet nooit je privé gegevens online in een topic. Deze Community is namelijk open voor iedereen, dus je nummer en naam is voor iedereen zichtbaar. Privé gegevens moet je dus niet hier melden en als iemand van Vodafone erom vraagt, stuur deze dan in een privé bericht! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @RVP 1954
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van de automatische incasso voor je te wijzigen. Om dit aan te passen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen.
 

Ook kun je altijd even een chat starten met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen deze wijziging dan direct voor je aanpassen en dan is het iets sneller geregeld dan via de Community.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic