Hoi @stefandebeer
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.
Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen. |
Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.
Hi @stefandebeer, goedemorgen en welkom hier!
Het wijzigen van de datum van afschrijving is zeker mogelijk. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. De 1e van de maand is in dit geval dus helaas niet mogelijk. Zou je ermee geholpen zijn als ik de datum van afschrijving voor je verplaats naar het laatst mogelijke incassomoment en de incasso dus rond de 28e van de maand is? Ik hoor het graag van je!
Ja hoor dat is prima.
Dank je wel
Bedankt voor je snelle reactie @stefandebeer! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.