Hanzzi1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'geen 06-nummer beschikbaar'.

Als ik one number aan wil schaffen krijg ik de melding het lijkt erop dat er geen 06 nummer in uw account aanwezig is 

Al vele uren aan de telefoon gehangen, Cecilia heeft ook haar best gedaan denk ik, al een case aangemaakt twee weken geleden  twee dagen geleden zou er weer een case asngemaakt zijn met hoge proriteit waar ik een bevestigingsmail van zou krijgen maar helaas niet gehad op verzoek van Cecilia een nieuw My Vodafone account aangemaakt ook zonder resultaat  ik ben altijd super tevreden geweest met Vodafone en Ziggo maar na jaar wachten op deze applicatie en dan nu weer al deze problemen geloof ik toch dat ik het vertrouwen ga verliezen. Het kan toch niet zo moeilijk zijn ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

@Hanzzi1 We hebben op de achtergrond wat aangepast. Wil je jouw toestel en Watch eens opnieuw volledig opstarten en de aanvraag voor OneNumber opnieuw proberen te doorlopen? Ik hoor graag of het is gelukt?

Bekijk in context

20 Reacties 20
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @Hanzzi1

Jammer dat het opnieuw registeren voor My Vodafone nog niet tot de oplossing heeft geleid. Ik zie dat er inderdaad een nieuwe case is aangemaakt en hierin een update is. De oorzaak is duidelijk. In het achterliggende systeem gaat iets mis, waardoor er een foutieve koppeling wordt gemaakt wanneer jij je opnieuw registreert voor My Vodafone. 

Er wordt nu onderzocht op welke wijze er wel een correctie koppeling kan worden gemaakt. Het probleem heeft dus iets meer voeten in de aarde. Ik heb dit intern uitgezet en zal op de hoogte worden gehouden bij updates. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij.

Hanzzi1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt Cecilia

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

@Hanzzi1 We hebben op de achtergrond wat aangepast. Wil je jouw toestel en Watch eens opnieuw volledig opstarten en de aanvraag voor OneNumber opnieuw proberen te doorlopen? Ik hoor graag of het is gelukt?

Hanzzi1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Vecilia het werkt allemaal perfect nu

hardstikke bedankt voor al je gedane moeite

Hanzzi1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En het moest natuurlijk Cecilia zijn 😁

Energieboy
Expert
Expert
  • 11936Posts
  • 3494Oplossingen
  • 3123Likes

Haha, gelukkig is @Cecilia niet zo snel op haar teentjes getrapt 🤭😜

EddyB64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem, al 3 keer contact gehad met support maar no steeds niet opgelost

EddyB64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem, al 3 keer contact gehad met support maar no steeds niet opgelost

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @EddyB64, goedemorgen!
Als ik meekijk in My Vodafone dan zie ik dat er één mobiel nummer (gebruiker) is gekoppeld aan een fictief e-mailadres. Ik ben hier even voor je mee aan de slag gegaan, zodat alle nummers de juiste rechten hebben. Ik stuur je even in een privébericht meer informatie. Ik hoor dan graag of het is gelukt.

EddyB64

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel @Cecilia het werkt !! 😀

Hanzzi1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Cecilia, one number werkt nu perfect maar er is iets aangepast in mijn vodafone ze hebben gezegd dat ik een nieuw my vodafone account aan moet maken maar dat lukt van geen kant, zou je nog eens kunnen kijken?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @Hanzzi1 
Ik zie dat de zakelijke afdeling inderdaad nog iets heeft aangepast n.a.v. de case op 16 november. Dit was eigenlijk niet meer nodig geweest, omdat we het via deze weg samen al opgelost hadden. Het aanmaken van een My Vodafone account lukt nu niet, omdat er met jouw e-mailadres nog een My Vodafone account aanwezig is, maar waar helemaal geen rechten meer aan gekoppeld zijn. Deze heb ik nu verwijderd. Via de zakelijke afdeling heb je een uitnodiging gekregen voor het registeren van een nieuw My Vodafone account. Wil je het nu nogmaals proberen? 

Ton01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb dit probleem ook. ondanks hulp van Vodafone en herstarten iphone krijg ik nog steeds dezelfde melding terwijl andere iphone op hetzelfde abonnement wel gekoppeld werd  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hi @Ton01 
Ik heb je zojuist even een privébericht verstuurd 🙂

Ton01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank je, maar daar staat niets in.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Hoe bedoel je dit @Ton01 ? Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin meer informatie.

Ton01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ja helaas lost dat het probleem niet op.

 

Ton01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is opgelost, hartelijk dank hier voor!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3174Posts
  • 938Oplossingen
  • 1064Likes

Super @Ton01! Fijn dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Alvast fijne feestdagen gewenst! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic