Wannneer ik one number wil activeren krijg ik de melding dat er geen 06 nummer in mijn account aanwezig is terwijl my Vodafone app alles correct is ingesteld 3X klantenservice gebeld maar kunnen me ook niet helpen.
Wat nu?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Wim 1963, goedemorgen en welkom hier!
Hier help ik je graag verder mee! Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet de juiste rechten/instellingen heeft in My Vodafone. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Dit is bij jou ook het geval als ik je My Vodafone account induik. Hier staan namelijk 2 gebruikersprofielen. Ik heb de rechten/instellingen zojuist voor je aangepast. Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.
Hi @Wim 1963, goedemorgen en welkom hier!
Hier help ik je graag verder mee! Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt doordat de gebruiker niet de juiste rechten/instellingen heeft in My Vodafone. Deze foutmelding kan met name voorkomen indien er meerdere gebruikers zijn toegevoegd bij een klantnummer. Dit is bij jou ook het geval als ik je My Vodafone account induik. Hier staan namelijk 2 gebruikersprofielen. Ik heb de rechten/instellingen zojuist voor je aangepast. Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.
Hoi Cecilia , ik heb hetzelfde probleem
Hi @Geke1, goedemorgen en welkom hier!
Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit! Ook bij jou staan twee gebruikersprofielen in My Vodafone, waardoor er een mismatch is van rechten om OneNumber correct aan te vragen. Ook bij jou heb ik dit goed gezet! Wil je jouw toestel en watch opnieuw opstarten? Vervolgens kun je opnieuw OneNumber aanvragen en dit zou zonder problemen dan moeten lukken.
Goedemorgen Cecilia
halleluja ,,,, het werkt 😃
thanks
Hallo Cecilia , ben benieuwd hoe lang ik nog in de wacht sta met het activeren van one number ?
@Geke1 Staat de configuratie in de Watch App op dit moment nog steeds op 'wachten'? De bestelling is wel verwerkt in ons systeem en OneNumber staat actief onder je gegevens. Vandaar dat ik het even wil dubbelchecken. Mocht hij nog steeds op 'wachten' staan, dan wil ik de huidige aanvraag voor OneNumber gaan verwijderen, zodat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden.
Hoi Cecilia
het werkt allemaal
thanx
Ik heb exact dit probleem….
@lotsoflovelaura Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic hierover 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.