An3s

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft melding 'OneNumber is unfortunately not bookable'

Kan one number niet activeren. 
ik krijg een foutmelding. 

Wat te doen?

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @An3s, goedemorgen. 

Allereerst de beste wensen voor 2024. De foutmelding die je krijgt te zien, die zien we vaker als de optie VoLTE is uitgeschakeld. Deze optie staat bij jou wel ingeschakeld op dit moment, maar ik heb deze voor de zekerheid zojuist uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Verder zag ik dat je ook contact via een andere weg hebt gehad. Mocht dit niet tot de oplossing leiden, dan kun je altijd nog op mijn collega reageren wat betreft het verwijderen van jouw My Vodafone account.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @An3s 
Super fijn om te lezen dat het is gelukt! VoLTE betekent eigenlijk 'bellen via 4G'. Tegenwoordig gaan de meeste telefoongesprekken die op je smartphone gevoerd worden via VoLTE. Voorheen ging dit over het traditionele GSM netwerk. VoLTE wordt dus gebruikt wanneer je ergens buiten met iemand op je smartphone belt en er een goede 4G verbinding is. En deze functie is natuurlijk noodzakelijk voor het kunnen ondersteunen/gebruiken van OneNumber 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @An3s 

Vervelend dat het niet lukt om OneNumber te activeren. Had je toevallig mijn bericht in dit topic ook gezien? Hier staat informatie over diverse foutmeldingen. Mocht het niet lukken, dan hoor ik graag tegen welke foutmelding je precies aanloopt.

Via de Community zijn we in het weekend en nieuwsjaarsdag niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook voor je klaar om hierbij te helpen.

An3s
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De foutmelding staat in de bijlage. (Scherm print)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @An3s, goedemorgen. 

Allereerst de beste wensen voor 2024. De foutmelding die je krijgt te zien, die zien we vaker als de optie VoLTE is uitgeschakeld. Deze optie staat bij jou wel ingeschakeld op dit moment, maar ik heb deze voor de zekerheid zojuist uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Verder zag ik dat je ook contact via een andere weg hebt gehad. Mocht dit niet tot de oplossing leiden, dan kun je altijd nog op mijn collega reageren wat betreft het verwijderen van jouw My Vodafone account.

An3s
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jij ook de allerbeste wensen. 😊

Het lijkt gelukt te zijn.

Dat was de oplossing.

 

wat is VoLTE eigenlijk?

 

thanks!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @An3s 
Super fijn om te lezen dat het is gelukt! VoLTE betekent eigenlijk 'bellen via 4G'. Tegenwoordig gaan de meeste telefoongesprekken die op je smartphone gevoerd worden via VoLTE. Voorheen ging dit over het traditionele GSM netwerk. VoLTE wordt dus gebruikt wanneer je ergens buiten met iemand op je smartphone belt en er een goede 4G verbinding is. En deze functie is natuurlijk noodzakelijk voor het kunnen ondersteunen/gebruiken van OneNumber 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic