JohnK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft foutcode NE 105

Ik krijg steeds foutmelding NE 105

wat ik ook probeer telefoon update Apple Watch update . Aan en uit gezet enz wie kan hier een oplossing voor aandragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JohnK 
Ik kreeg een update vanuit het ticket dat het is opgelost. Zo te zien had je dat al opgemerkt, want ik zie OneNumber nu actief staan! 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JohnK, goedemiddag en welkom hier!

De foutmelding: Vodafone OneNumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt. Bijvoorbeeld Vast op Mobiel of One Net (foutcode NE105), heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. Je hebt geen aanvullende diensten actief staan, maar in dit geval gaat dan ergens in de backend iets mis. Voor deze foutmelding heb ik een ticket laten loggen bij de technische dienst. Dit is in het algemeen binnen enkele dagen opgepakt en dan zou je vervolgens OneNumber zonder problemen moeten kunnen bestellen. Probeer het gerust over 2 dagen opnieuw en als ik in de tussentijd een update krijg vanuit het ticket, dan hoor jij uiteraard weer van mij! 🙂

JohnK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké super ! Ik wacht het af en hoop dat het snel gaat werken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @JohnK 
Ik kreeg een update vanuit het ticket dat het is opgelost. Zo te zien had je dat al opgemerkt, want ik zie OneNumber nu actief staan! 🙂

JohnK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klopt helemaal erg blij mee alles werkt zoals het hoort nu bedankt 🙏🏻 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic