Philip3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Activeren OneNumber geeft foutcode NE 105

Ik probeer al maanden mijn apple watch met onenumber te koppelen. alle handelingen verricht. Maar na invoeren sms code krijg ik bericht Oeps, er is iets misgegaan. Vodafone onenumber kan niet worden gecombineerd met een andere dienst die je al hebt (foutcode NE 105). Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden. Vele malen gedaan (zelfs bij vodafonewinkel geweest). Zonder succes. Wie o wie weet de oplossing in deze Kafkaiaanse omgeving?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3104Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@Philip3 Sneller dan verwacht, maar ik kreeg zojuist een terugkoppeling vanuit het ticket dat je OneNumber nu succesvol zou moeten kunnen aanvragen. Wil je dit eens testen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3104Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Philip3, goedemorgen en welkom hier!

Sorry dat je even iets langer op een reactie van mij hebt moeten wachten. Ik heb in de tussentijd even contact gezocht met één van mijn collega's van de technische dienst omtrent deze foutmelding 'NE 105'. Ik kwam deze melding namelijk op de Community ook nog bij een andere klant tegen en de situatie was vergelijkbaar. Bij jullie beide is het eerder wel gelukt om OneNumber te bestellen, maar is de aanvraag daarna verwijderd door een medewerker wegens problemen. Het bijzondere is dat er naast het abonnement van jullie zelf dus ook helemaal niets anders actief staat als aanvullende dienst. Het klinkt dus een beetje alsof er iets in een achterliggend systeem blijft hangen nadat OneNumber eerder is verwijderd. Mijn collega van de technische dienst heeft hier een ticket voor gelogd. Dit is vaak binnen enkele werkdagen opgepakt. Mocht het komende maandag nog niet zijn gelukt om OneNumber te bestellen, wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik het ticket opnieuw laten controleren. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3104Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@Philip3 Sneller dan verwacht, maar ik kreeg zojuist een terugkoppeling vanuit het ticket dat je OneNumber nu succesvol zou moeten kunnen aanvragen. Wil je dit eens testen?

Philip3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel! Het werkt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3104Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Fantastisch om te lezen @Philip3. Bedankt voor jouw terugkoppeling. Heel fijn dat we het via deze weg zo hebben kunnen oplossen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic