Sull

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actiecode Kaartje2Go niet ontvangen per SMS

Hoi, klanten van vodafone hebben een persoonlijke actiecode ontvangen voor het versturen van een gratis kaartje. Ik heb deze sms niet ontvangen. Echter, krijg ik te horen dat deze sms maar één keer wordt verstuurd. U kunt zelf controleren dat ik geen gebruik heb gemaakt van deze actie. Graag wil ik deze sms met mijn actiecode ontvangen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sull

Ik zag je topic op de valreep binnenkomen en ben op onderzoek voor je uitgegaan. We hebben momenteel inderdaad een actie lopen dat klanten een actiecode per SMS ontvangen voor het versturen van een wenskaart via Kaartje2Go. Je ontvangt deze SMS met actiecode als je in My Vodafone hebt aangegeven dat wij jou commerciële berichten mogen sturen.

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om de code per SMS toe te sturen als je deze niet hebt ontvangen. Ik heb dit probleem uitgezet, maar de persoon die dit kan oplossen is vandaag niet aanwezig. De angel zit hem alleen in het volgende: de looptijd van de actie is tot morgen, 31 december 2022. Dit zal dus niet tijdig opgelost zijn.. In onze winkels liggen fysieke kaartjes met actiecodes om uit te delen. Mocht je de mogelijkheid hebben (en er is een winkel vlakbij) dan raad ik je aan om vandaag of morgen even langs de winkel te gaan, zodat je alsnog gebruik kan maken van deze actie.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sull 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik ben ook klant bij Vodafone en heb ook geen SMS ontvangen. Het kan zijn dat deze sms berichten in bulk verpakking worden toegezonden en dat je alsnog een sms berichtje krijgt. Of Vodafone stuurt deze sms berichten alleen maar naar een geselecteerde groep mensen. En daar vallen wij dan misschien niet onder, dat kan natuurlijk ook. Maar als je nu nog zou willen weten hoe of wat, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice. Want de mensen van de Community zijn langzaamaan al aan het genieten van hun laatste uurtjes in 2022 😉. Hopelijk dat er nog iemand kijkt en anders krijg je in 2023 antwoord 😎, maar via de klantenservice kan je het ook nog proberen te achterhalen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sull

Ik zag je topic op de valreep binnenkomen en ben op onderzoek voor je uitgegaan. We hebben momenteel inderdaad een actie lopen dat klanten een actiecode per SMS ontvangen voor het versturen van een wenskaart via Kaartje2Go. Je ontvangt deze SMS met actiecode als je in My Vodafone hebt aangegeven dat wij jou commerciële berichten mogen sturen.

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om de code per SMS toe te sturen als je deze niet hebt ontvangen. Ik heb dit probleem uitgezet, maar de persoon die dit kan oplossen is vandaag niet aanwezig. De angel zit hem alleen in het volgende: de looptijd van de actie is tot morgen, 31 december 2022. Dit zal dus niet tijdig opgelost zijn.. In onze winkels liggen fysieke kaartjes met actiecodes om uit te delen. Mocht je de mogelijkheid hebben (en er is een winkel vlakbij) dan raad ik je aan om vandaag of morgen even langs de winkel te gaan, zodat je alsnog gebruik kan maken van deze actie.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oei, wat heeft deze topic starter geluk zeg. Cecilia stond vast al met haar jas en tas klaar om te vertrekken maar wilde toch nog even hier antwoord op geven. TOP! Want nu weet ik waarom ik geen SMS heb ontvangen, ik heb namelijk commerciële berichten uit staan. Bedankt nog voor het antwoord.

Fijne Jaarwisseling: @Sull & @Cecilia 

Sull
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, waar kan ik commerciële berichten aanzetten? Via my vodafone kom ik er niet uit.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Onder het kopje SERVICE, onderaan helemaal rechts in de My Vodafone app. En dan een nummer kiezen, als je er meer hebt, en dan helemaal naar beneden scrollen en daar zie je Privacy en persoonsgegevens staan. Daarop moet je klikken en dan kom je op de juiste pagina uit. 

AE2F11FA-2E94-4362-8E54-58BE26F94546.jpeg



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic