Bakos

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie Ziggo mei korting

Hallo,

Heeft iemand ook in mei een Oppo Reno 4 5g aangeschaft, gebruikmakend van de Ziggo actie, o.a 6 maanden korting op abonnement. 

Ik ook, maar Ziggo ontzegt mij de korting omdat de bestelling niet bekend is en ze de actie ook niet herkennen of vinden.

Bedankt! 

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bakos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd vervelend als iets niet helemaal lekker verloopt. Echter, het is natuurlijk niet van belang of andere mensen hier ook last van hebben, jij hebt er problemen mee en dat moet opgelost worden, ja toch 😉 - Als je op je contract, die je als het goed is per mail hebt toegezonden gekregen, staat dat je daar recht op hebt, dan heb je daar recht op. Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone dus ik kan niet voor je kijken. Maar er zijn wel Vodafone medewerkers online en die kunnen je heel goed verder helpen en met je mee kijken wat er nu aan de hand is en die kunnen deze uitdaging wel aan om het recht te zetten, als dat het geval is. Anders zullen ze je andere informatie geven 🙂

Vandaag is @Cecilia aanwezig, die ken je verder helpen 🙂
Succes en het komt wel goed!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Bakos
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Op het eerste oog weet ik niet gelijk welke actie je bedoeld, maar als ik jouw bericht zo lees dan vermoed ik dat je doelt op een korting op jouw Ziggo abonnement voor de duur van 6 maanden omdat je zowel Ziggo als Vodafone hebt besteld? Mocht ik er finaal naast zitten, zeg het dan vooral. Ik ben namelijk heel benieuwd welke specifieke actie/korting je bedoeld en met die informatie kan ik je ook veel beter helpen. 

Daarnaast ontvang ik graag van je een privéberichtje met daarin de volgende informatie:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
E-mailadres:
Laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer:
Bestelnummer van de bestelling waar het omgaat: 
Screenshot van de bestelbevestiging:


 

Bakos
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia,

Inderdaad een korting op Ziggo aboy. De actie stond vermeld op hun pagina, direct sales, maar nu niet meer bekend bij Ziggo. Ik heb de bestelling gedaan via hun nummer 1200 bij de aankoopkeuze. Ik vermoed dat de bestelling door de telefoniste bij Vodafone is gedaan IPV bij Ziggo, waarom??

Wellicht hebben jullie nog zicht op die actie.

,bijgaand print Vodafone, 

 

 

Moderator Steven edit: gegevens weggehaald 27-07

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Bakos ik heb je gegevens verwijderd. De gegevens en je screenshot (staan persoonlijke gegevens op) waren gepost in het topic waardoor ze in te zien zijn voor iedereen. Ik heb gelijk je bestelling erbij gepakt. Hier zie ik helaas niks terug over 6 maanden korting bij Ziggo. Heb je al een abonnement bij Ziggo of gaat het om een nieuw abonnement bij Ziggo? Kun je mij een privebericht sturen (klik op je profiel - berichteninbox - stuur een bericht - voeg mijn naam toe) met daarin je klantnummer van Ziggo en je postcode? De collega's van Ziggo kunnen je een aanbod doen voor Vodafone en de collega's van Vodafone kunnen je een aanbod doen voor Ziggo. We zijn 1 bedrijf 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Bakos. Ik ben gelijk gaan schakelen met mijn collega's van Ziggo. Zij geven aan dat je geen aanpassing aan je abonnement bij hun hebt doorgevoerd en dat je het huidige abonnement al een tijdje hebt. Daarnaast heb je ook hierover uitgebreid contact gehad met mijn collega's van Ziggo. Ook ben ik gelijk de archieven van Ziggo en van Vodafone ingedoken. 
Voorheen was er een actie dat nieuwe klanten korting kregen op hun abonnement bij Ziggo. Maar deze actie is al een aantal maanden voorbij. Voor bestaande klanten was er helaas geen actie met korting op hun abonnement bij Ziggo. 

Mijn collega's van Ziggo hebben het volgende besproken met je: 
In de plaatjes die je stuurt (naar mijn collega van Ziggo) wordt nergens gesproken over 6x €20 korting op Ziggo abonnement. Er wordt wel gesproken op de eerste foto over extra korting als je al Ziggo klant bent (zoals je zelf ook aangeeft). Die korting is de korting zoals eerder aangegeven: - € 2,50 per maand voor Start abonnementen en € 5,- per maand voor Red abonnementen. Dat wordt dan in mindering gebracht op je Vodafone abonnement zolang je klant bent van Vodafone en van Ziggo.
Zoals eerder aangegeven kom ik onder je gegevens geen Ziggo bestelling tegen en ook in het archief met acties niet een actie met een Oppo telefoonbestelling en 6 x € 20,- korting op een Ziggo abonnement.
 
Je geeft aan dat je de aanvraag hebt gedaan via Directsales, dat is mogelijk maar via Directsales (zowel bij Vodafone als Ziggo) zijn er nooit acties die naar elkaar verwijzen. Indien er een actie is bij Vodafone, dan zal de actie/korting bij Vodafone zijn. Ditzelfde geldt voor Ziggo. Er is nog nooit een actie geweest waarbij je kiest voor een nieuw toestel met abonnement en waarbij je korting krijgt op je Ziggo abonnement. 

 
 
Bakos
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Steven,.

Bedankt voor de reactie. Het meeste is mij ook al vanuit Ziggo meegedeeld.

Dat een dergelijke aanbieding alleen voor nieuwe klanten geldt is niet juist. Zie bijv. de pagina direct sales en de aanbieding nu voor de Oppo A94 5g, waar ook een korting is vermeld op het abonnement, in dit geval €5x24 maanden Dus wel degelijk dergelijke acties.

Alleen weten ze 'toevallig' die van mij niet meer te vinden .

Had ik nu zelf naar besteld via deze pagina IPV telefonisch via toestel 1200 van Ziggo. Ik ging er tien vanuit dat we het telefonisch over dezelfde actie hadden, ik vermoed zelfs dat de telefoniste er een voordeel aan heeft om de bestelling anders te doen, naar dat is een aanname.

Vrgr 

Koos Baas

 

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Bakos de actie die je aanhaalt is een actie met korting op het Vodafone abonnement. Zoals al uitgelegd zijn er geen acties vanuit Vodafone waarbij je korting krijgt op je bestaande Ziggo abonnement. Ieder kanaal (Winkel, chat, online, Directsales, via de telefoon, My Vodafone etc. heeft haar eigen aanbiedingen zoals een korting op het toestel of abonnement. Daarnaast zijn er nog acties zoals oordopjes bij je toestel, casback etc. Deze gelden voor alle kanalen. Vanwege wat ik al eerder heb gemeld, is het niet mogelijk om ook nog er eens voor te zorgen dat je een korting op je Ziggo abbonnement krijgt. 

Bakos
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie bijgaande prints Steven. In dit voorbeeld is duidelijk sprake van korting op Ziggo van €5 x 24 maanden. En bij mijn actie stond er 6x€20 korting Ziggo. En het was niet vanuit Vodafone, maar vermeld op dezelfde pagina waar deze actie op vermeld staat.

Dit leidt alleen maar tot nog meer klachten bij Ziggo en dat mensen zodra het kan naar een andere provider gaan.

Screenshot_2021-07-29-18-58-05-50_df198e732186825c8df26e3c5a10d7cd.jpg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Bakos

In dit voorbeeld staat inderdaad duidelijk 24 maanden lang € 5,00 korting. Dit is echter de korting van de Gratis Extra's gedurende de looptijd van het Vodafone abonnement (2 jarig contract). Deze korting wordt verminderd bij Vodafone. Bij Ziggo wordt namelijk nooit de € 5,00 korting verminderd.

Ik vind het jammer dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan, maar de korting van 6 maanden € 20,00 per maand bij Ziggo kunnen we niet voor je toevoegen. Er is eerder wel een korting geweest dat je i.p.v. 5 maanden het pakket voor € 39,95 per maand het abonnement i.c.m het afsluiten van Vodafone 6 maanden voor € 39,95 kon krijgen. Echter, dit was een korting in het vorige portfolio en was alleen geldig voor nieuwe klanten (zowel een nieuwe aansluiting bij Ziggo als Vodafone). Gezien jij al een Ziggo abonnement had en er in je al bestaande pakket zelf niets is gewijzigd kwam je hier dus al niet voor in aanmerking. Sorry! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic