HitafSNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account ontkoppelen

Ik kan mijn huidig Ziggo contract niet terugzien in mijn account. Kan je checken wat er mis gaat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@HitafSNL Check! Je ziet Mijn Ziggo dus wel in het overzicht, maar als je daar op klikt dan kom je bij je oude Ziggo abonnement uit. Het oude Mijn Ziggo account is dan nog gekoppeld met My Vodafone. Deze koppeling heb ik ongedaan gemaakt. Je kunt nu in My Vodafone het account uitbreiden/samenvoegen met de gegevens van je nieuwe Ziggo abonnement.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @HitafSNL, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben direct even met je mee gaan kijken en zie dat Mijn Ziggo en My Vodafone zijn gekoppeld. Als je inlogt dan zie je onderstaand overzicht. Je kunt hier kiezen om naar Mijn Ziggo te gaan en daar zie je dan de informatie van je Ziggo abonnement terug. 

HitafSNL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar zit ik mijn actieve ziggo abonnement niet staan. Volgens mij is mijn oude contract gekoppeld.

 

HitafSNL_0-1706703214431.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

@HitafSNL Check! Je ziet Mijn Ziggo dus wel in het overzicht, maar als je daar op klikt dan kom je bij je oude Ziggo abonnement uit. Het oude Mijn Ziggo account is dan nog gekoppeld met My Vodafone. Deze koppeling heb ik ongedaan gemaakt. Je kunt nu in My Vodafone het account uitbreiden/samenvoegen met de gegevens van je nieuwe Ziggo abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic